Fyysisen olotilan tuntemukset ja lääkkeet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sabelt Rompe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Se, mitä fantasioita sä itse tohon kehitit, on onneks vaan ihan sun juttus. Ilmeisesti meinaat, että jos on hidas ja katse hapuilee väärään paikkaan sulkapallossa kun pitäisi pelata, tarkoittaa että haluais panna jotain?? Vittu mitä oletuksia. Oikein nutturapää logiikkaa.

Mitä vittua?

Nimenomaan. MITÄ VITTUA??

Niin että katse ei varmaan hapuile mihinkään kun on sukulaistyttö, eikä varmaan halua sitä panna. Ei tarvitse noita perversioitasi tänne levitellä, kiitos!

edit. tai mistä minä tiedän...

Niin että katse ei varmaan hapuile mihinkään kun on sukulaistyttö, eikä varmaan halua sitä panna. Ei tarvitse noita perversioitasi tänne levitellä, kiitos!

edit. tai mistä minä tiedän...

Sinä sitä haloota siinä huutelit. Vai tarkoititko, ettei sukulaistytön kanssa saa mennä pelaamaan sulkista? Tai ainakaan myöntää, että se on juoksuttanut ?

Mitä vittua, naisia ne on sukulaistytötkin. Ei kai kikkeli sukunimiä tunnista.

Vetoan kaikkiin osapuoliin tilanteen ratkaisemiseksi.

Pari viikkoa sitten alkanut vaivaamaan satunnainen tinnitus. Onhan noita ollut aiemminkin,mutta ovat yleensä olleet hyvin harvinaisia ja kestäneet muutaman minuutin, nyt on parin päivän välein ja kestää hyvinkin sen 30-60 minuuttia kerralla.

Jalkapallokin on hieno laji. Joka paikkaan sattuu. Tuntuu varmaan jaloissa kivalta huomenna.