Fyysisen olotilan tuntemukset ja lääkkeet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sabelt Rompe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on herkkä okserefleksi, joten letkua nielessä yökkäsin koko ajan. Mutta loppupeleissä oli mielyttävämpi toimenpide, kuin keuhkojen tähystys. Kiva tunne, kun tuntuu tukehtuvan koko ajan.:yuck:

Entinen työkaveri aina muisti mainostaa pissatietähystyksen kamaluutta. Ajatus kikkeliin työnnettävästä vaijerista ei kyllä houkuta.
Mua on neljästi tähystetty pers'reiän kautta ja ensimmäinen ja viimeisin kerta oli vittumaisia. En tiiä miten ne sillai eroaa. No lääkärikin on ollu joka kerta eri.

Mitään rannekkeita ei oo, mut viime yönä nukkua pärskäytin 14 tunnin yöunet. Ei nyt yhtä mittaa, mut yhdellä makuulla. No tuli sitä ennen valvottuakin 35 tuntia.

Aamusta oli vatsa ihan helvetin kipeä, oksetti ja ja peräpää päästeli pelkkiä vetisiä pärskähdyksiä. Jäin suosiolla kotiin ja olen suurimmaksi osaksi nukkunut ja nähnyt täysin sekopäisiä unia.
Nyt enää oksettaa ja vatsa on edelleen kipeä.

Yläselässä naksahti jotain kun vedin leukoja. Nyt on niska ihan jumissa. Kiva

Vaimo ja lapsi palaa tänään reissusta. Molemmilla todnäk norovirus. Kauanhan kestää että tarttuu muhun. Kiva.

Outoa... Etusivulla näkyy että Makkosen postaus on viimeinen tähän ketjuun...

edit. korjaantui

Nyt on tekemisen meininkiä eikä mitään ituhippilaihista :eek:

Parantumisiin :ahem:

Nyt on tekemisen meininkiä eikä mitään ituhippilaihista :eek:

Parantumisiin :ahem:
Mieti että jotkut oikeasti oksentaa ja käyttää laksatiiveja laihtuakseen.

Joka paikkaa kolottaa, mutta 3h päiväunet helpotti oloa. Mitään en ole tänään syönyt, mutta enpä ole aamun jälkeen oksentanutkaan.

Uskaltaisikohan sitä ottaa särkylääkkeen.

Anoreksia on hirveä tauti :( Kovaa kamaa lueskella siihen sairastuneiden ihmisten tarinoita.

Mieti että jotkut oikeasti oksentaa ja käyttää laksatiiveja laihtuakseen.

Joka paikkaa kolottaa, mutta 3h päiväunet helpotti oloa. Mitään en ole tänään syönyt, mutta enpä ole aamun jälkeen oksentanutkaan.

Uskaltaisikohan sitä ottaa särkylääkkeen.
Et ole kuullut raskauspahoinvoinnista? Voi muuten kestää akuuttina ja pahana liki koko raskausajan.