Fyysisen olotilan tuntemukset ja lääkkeet

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Piti mennä uimaan, mutta niskat on niin jumissa että huimaa. Siispä aika fysioterapiaan, jonka odotustilassa nyt odotan.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Ummetus on vain kaukainen muisto. Huoh. Tuosta oli joku juttukin että ärtynyt suoli on uusi kansantauti. Lääkärissäkäynti varmaan auttais mut pelottaa että tehtäis joku tähystystutkimus :eek:
Onhan se ihan kamalaa, että pienen letkun nielemisen tai perssilmän kautta tehty tähystys voisi tuoda apua. Sen verran turhamainen kannattaa olla aina, että mielummin sitten kärsii oireista ja kivuista.:ahem:

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Sijainti
Anywhere in the world
Mulle on tehty tähystys kerran. Yläkautta. Nykyisellä kokemuksella uskoisin, että toista kautta suoritettuna saattaisi olla vähemmän yököttävä.

burb

.
Lääkärissäkäynti varmaan auttais mut pelottaa että tehtäis joku tähystystutkimus :eek:
Pelottaako mahdollinen epämiellyttävä tunne, vai se, että saattaisitkin yllättäen tuntea sen miellyttävänä? :)

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Mulle on tehty tähystys kerran. Yläkautta. Nykyisellä kokemuksella uskoisin, että toista kautta suoritettuna saattaisi olla vähemmän yököttävä.
Mulla on herkkä okserefleksi, joten letkua nielessä yökkäsin koko ajan. Mutta loppupeleissä oli mielyttävämpi toimenpide, kuin keuhkojen tähystys. Kiva tunne, kun tuntuu tukehtuvan koko ajan.:yuck:

Örfil

Guest
Onkohan mulla joku suolistosairaus kun joka iltapäivä vähän niinku samaan aikaan tulee löysä kakka. Tänään vaan vähän. Olisko aloittamani bakteerikuuri auttanut :/
Paha sanoa näkemättä. Laita tänne kuva, niin tutkitaan tarkemmin.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Lainasin aktiivisuusranneketta ihan vain halusta tietää mitä semmoinen väittää nukkumisestani. Jotai 2 tuntia kevyttä unta ja 4 tuntia syvää unta. Kait sitten olen niin ikäloppu, että nuo määrät riittävät, kun samaa luokkaa yöunien kesto ollut päivästä toiseen.

Örfil

Guest
Samaa nyt seuraillut n. kuukauden päivät.

Viikolla unet on n. 5 tuntia rauhallista unta ja tunti levotonta siihen päälle. Välillä lipsahtaa 4 tunnin puolelle levollinen unimäärä. Viikonloppuna tulee tunnin verran nukuttua enemmän ja ilmeisesti kuitattua vähän univajetta, jos sellaista on. Nuo määrät kuitenkin tuntuu riittävän, mutta täytyypi seurailla pitempi ajanjakso ja tehdä sitten uusia päätelmiä asiasta.

Sellainen vaikutus asialla kyllä oli, että turhat yökukkumiset jäivät, kun kello "potkii perseelle" ja nukkumaan ajoissa. Ihan silkalla olemassaolollaan muistuttaa siis että isoveli valvoo!

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Sellainen vaikutus asialla kyllä oli, että turhat yökukkumiset jäivät, kun kello "potkii perseelle" ja nukkumaan ajoissa. Ihan silkalla olemassaolollaan muistuttaa siis että isoveli valvoo!
Itselläni on nyt ollut joka päivä herätyskello 6.20 potkimassa perseelle, vaikka tosin olen joka toinen aamu herännyt sitä ennen.

Örfil

Guest
Suunnilleen samoihin aikoihin eli klo 06:00 laulaa meillä kukko.