Tuleeko susta nyt yhtä tyhmä kuin minusta?Kivoja kuveja.
Enpä ole vielä tänä iltana tarvinut särkylääkkeitä. Saapa nähdä joko siis korvakivut (tai hammaskivut? Ei oikein erota mistä johtuu, mutta eilen otettiin viisauden hammas pois) helpottivat.
Se ei taida olla mahdollista. Itse olen aina esim. osanut pyytää anteeksi, jos tarpeen. Varsinkin naisilta.Tuleeko susta nyt yhtä tyhmä kuin minusta?
Suosin tasa-arvoa. Tosin vähävaraisia autan mielummin kuin hyvävaraisia.Se ei taida olla mahdollista. Itse olen aina esim. osanut pyytää anteeksi, jos tarpeen. Varsinkin naisilta.
Kyllä, kyllä. Siksi yritänkin olla hyvinkin hellävarainen.Suosin tasa-arvoa. Tosin vähävaraisia autan mielummin kuin hyvävaraisia.
: peukku:Kyllä, kyllä. Siksi yritänkin olla hyvinkin hellävarainen.
:ahem:eukku:
Ei näköjään kannata kaksoispisteen :<-- jälkeen laitaa p-kirjainta.:ahem:
Virheitä sattuu. Pitää vaan osata myöntää, jos niin tapahtuu. Kun kaikki tarvittavat kirjaimet ovat oikeilla kohdillaan muodostuu sana: Esim. peukku tai anteeksipyyntö.Ei näköjään kannata kaksoispisteen :<-- jälkeen laitaa p-kirjainta.
Ei kannata, eiköhän tämä ole jo menetetty tapaus.Virheitä sattuu. Pitää vaan osata myöntää, jos niin tapahtuu. Kun kaikki tarvittavat kirjaimet ovat oikeilla kohdillaan muodostuu sana: Esim. peukku tai anteeksipyyntö.