Fyysisen olotilan tuntemukset ja lääkkeet

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Perkele kun alkaa taas tuntumaan poskinoteloissa painetta ja limaa valuu nieluun.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Kannatti käydä kuukausi takaperin uusimassa kaikki reseptit terveyskeskuksella. Apteekissa sanoivat, jottei juuri nyt tarvitsemaani ole uusittu lainfnfnk lfklas
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26847
Lääkäri soitti eilisistä verikokeista. Joku virusarvo on koholla, se virus saattoi aiheuttaa kuumeiluni ja maksa-arvon nousun (ALAT vieläkin 102). Eli ei välttämättä johtunu lääkkeestä jota oon 6,5 vuotta käyttänyt.

On semmonen rempseä naislääkäri tuo. Ei välttämättä käytä lääketieteellisiä termejä. Sai mut hämmentymään ohjeistamalla:
"Käy ens viikolla kakkosnäytteellä."
- Joo...tota...sairaalassa...ens viikolla?
"Nii, uudestaan verikokeessa."
- Nii joo. Joo joo. Verikokeessa.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Silmälääkäärissä. Laajennustipat silmissä.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Oikea olkapää kipee. Ollu pari viikkoa ja eilinen kuntosalikäynti ei juuri helpottanut. Niskaan ja selkäänkin levis. Tulehdus. Itkettää.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Perkele kun alkaa taas tuntumaan poskinoteloissa painetta ja limaa valuu nieluun.
Niin kävin lääkärissä ja sain lähetteen erikoislääkärille ja kilpirauhasverikokeisiin. Verikokeet oli ok.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26847
Lääkäri soitti eilisistä verikokeista. Joku virusarvo on koholla, se virus saattoi aiheuttaa kuumeiluni ja maksa-arvon nousun (ALAT vieläkin 102). Eli ei välttämättä johtunu lääkkeestä jota oon 6,5 vuotta käyttänyt.
Mulla oli/on mahdollisesti Epstein-Barr infektio. Kuukletuksen mukaan melkein jokainen sairastaa tuon mut mulla ilmeisesti rajumpi versio kera maksatulehduksen. Kovat jätkät sairastaa vähä rankemmilla oireilla prkl.

Forumin neitokaisten ja burbin kannattanee nyt tarkkailla pusutaudin oireita...
 
Viimeksi muokattu:

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Mulla oli/on mahdollisesti Epstein-Barr infektio. Kuukletuksen mukaan melkein jokainen sairastaa tuon mut mulla ilmeisesti rajumpi versio kera maksatulehduksen. Kovat jätkät sairastaa vähä rankemmilla oireilla prkl.

Forumin neitokaisten ja burbin kannattanee nyt tarkkailla pusutaudin oireita...
Eipä ole leikin asia tuo tauti lain.

Työkaverini aikuinen poika kuoli tuohon taannoin, oli siihen saakka terve nuori mies. Kahdessa viikossa vei ensin vuodeosastolle ja lopuksi hautaan.


Olipas rohkaiseva viesti..
 
Liittynyt
1.11.2014
Viestit
3326
Sijainti
Katabolia
Vähän sellainen olo, että on tulehdusta hiipinyt päästä varpaisiin. Pitäisiköhän ottaa parin päivän ruokalakko, tai kokeilla äärimmäistä ruokavaliota.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Joskus iltapäivällä kahvinjuonnin yhteydessä meinas lentää laatta. Jotenkin kehno olo ollut siitä lähtien. Ei ole maittanut ruokakaan, yhden siivun jotain kinkkua järsin jossain vaiheessa.
Oliskohan kahvi ollut jotenkin pilalla/väärää merkkiä, tai muuten vaan sekoitti ruuansulatusjärjestelmän? Jaa-a, sitä tämä tarina ei kerro.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Saattoihan se olla myös pace car.

Itselläin meinaa usein kahvi närästää niin pirusti että siksi koittaa tulla paluupostina. Lienee terveen ruokatorven merkki se.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Ihan hyviä teorioita. Saattoi olla tuulenpuuskakin.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Kävin tehtaalla Lahdessa ja kotiinpäin tullessa iski ihan miehekäs migreeni. Buraneissonia naammariin kotona ja asettui. Mutta enpä kehannut lähteä lenkille.
 
Ylös