Sabelt Rompe
Huoh
Ei ole pahempaa valittamista fyysisessä olotilassa ja pillereidenkäyttö loppunut huomaamatta.
En ole koskaan joogaillut, mutta uskon tuon. Olen uskovainen.Pidän kehostani huolta kahdella tavalla: kaljalla ja nakkikeitolla.
Okei, asiaan.
Omaan fyysiseen olotilaan auttaa jooga, jota harrastan aina välillä. Kun kuntoilee, jooga antaa hyvää tasapainoa omalle ropalle. Jooga-liikkeet ovat ihan hyödyllisiä ja avaavat kehon paikkoja ja kanavia hyvin. Tämä ei ole vitsi, vaan eritasoisille kuntoilijoille suosittelen jooga-liikkeitä.
Oma fyysinen olotila on lähes loistava. Ei kipua.
Olen viisi vuotta syönyt gluteenitonta safkaa mm. samasta syystä. Suosittelen.Koskahan sitä oppis, että ruisleipä ei vaan kertakaikkiaan sovi meikäsedän vatsalle. Aijai mikä karmiva närästys. No, tyhmästä päästä kärs k+ cjsdcoasjujgjgugjgu
Unohdin mainita sen, että jooga-liikkeet ovat kokonaisvaltaisia ja sen vuoksi hyviä kropalle.En ole koskaan joogaillut, mutta uskon tuon. Olen uskovainen.
Josko enempi/yhä lentelee, allerginen niille? Voipi lääkäri vaihtaa johonkin jolla vaikutus jokseenkin sama mutta eri ainetta. Elikkäs toivottu vaikutus, ei sivuoireet.Antibiooteista lentää tavara kuin siinä yhdessä kuvassa.
Kop.Omaan fyysiseen olotilaan auttaa jooga, jota harrastan aina välillä. Kun kuntoilee, jooga antaa hyvää tasapainoa omalle ropalle. Jooga-liikkeet ovat ihan hyödyllisiä ja avaavat kehon paikkoja ja kanavia hyvin. Tämä ei ole vitsi, vaan eritasoisille kuntoilijoille suosittelen jooga-liikkeitä.
Menet hyllyyn ja takaisin?mutta tämän erään kirjaston kirjan liikkeitä teen aina säännöllisin väliajoin.
Mulla on tosta jonkinlainen fobia - vaikka noin ei muistaakseni olekaan konsaan käynyt. Johtuu varmaan siitä, että myöhästyminen on mulle punainen vaate.Puhelimen herätys ei toiminut aamulla.
Kaksi vuotta tuo laite ollut ja tehnyt vastaavan ehkä kerran. Ja sen verran epäileväinen itsekin tuon suhteen olen, että yleensä sitä tosiaan herää ennen kellon soimista. Lomalla vaan tottui nukkumaan pidempään.Aika usein herään minuutin - 10 minuuttia ennen herätystä ihan intuitiolla.
Selvisi vaatteettomuuden syykin :ahem: Muutenhan Albertos kulkisi punaisissa vaatteissa.Mulla on tosta jonkinlainen fobia - vaikka noin ei muistaakseni olekaan konsaan käynyt. Johtuu varmaan siitä, että myöhästyminen on mulle punainen vaate.
Aika usein herään minuutin - 10 minuuttia ennen herätystä ihan intuitiolla.