Fyysisen olotilan tuntemukset ja lääkkeet

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Aamulla rymysin maastossa ja sain nokkosista kunnolla naamalle. Kihelmöi mukavasti vieläkin. Oho, punkki steppailee niskassa vielä.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Aamulla rymysin maastossa ja sain nokkosista kunnolla naamalle. Kihelmöi mukavasti vieläkin. Oho, punkki steppailee niskassa vielä.
Mitä siellä oikein tapahtui? Miksi rymysit nokkospuskissa? Ei sellaiseen ole edes olemassa lääkettä. Nokkosenpistoihin. Punkit huitoo toki nopeasti pois. Voihan niiden päälle laastarinkin laittaa myös.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Mitä siellä oikein tapahtui? Miksi rymysit nokkospuskissa? Ei sellaiseen ole edes olemassa lääkettä. Nokkosenpistoihin. Punkit huitoo toki nopeasti pois. Voihan niiden päälle laastarinkin laittaa myös.
Työnkuvaani kuuluu maastossa rymyäminen. Enkä edes kaatunut, nokkoset ylettivät naamaani kävellessäni. Nythän joku voisi luulla että olen vaahtosammuttimen kokoinen, mutta tottahan se on.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Työnkuvaani kuuluu maastossa rymyäminen. Enkä edes kaatunut, nokkoset ylettivät naamaani kävellessäni. Nythän joku voisi luulla että olen vaahtosammuttimen kokoinen, mutta tottahan se on.
Toisaalta kesä oli poikkeuksellisen sateinen, eli rikkaruohot saivat paljon ravintoa, ja kasvoivat melko pitkiksi. Nokkonen nyt esimerkiksi on tuollainen varreltaan hontelopitkä maanvaiva.

burb

.
Forumisti, Forumisti ja Forumisti menivät baariin. Baarimikko kysyi, että mitä pannaan. Ai "ban", kysyivät Forumisti? Modethan voi vaan bannata? Sanoi Forumisti. Muutama luu!

markoj

Custom User
Jupla oli ennen vapauttamistaan puutarhatonttu. Nykyisin pelkkä tonttu.

Örfil

Guest
Mulla oli sama juttu autossa. Kato ettei siellä ole kuivia lehtiä ja neulasia.

Sue_me

Well-known member
Kun ryyppää tasaisin väliajoin rypyt turvoksiin, säilyy nuorekkaana.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Uidessa kramppas jalkapohja ja kun uinnin jälkeen venytin etureisiä, niin kummastakin jalasta kramppas pohje.

Joku magnesiumin puute varmaan.:thumbfh:

Joni

Well-known member
Uidessa kramppas jalkapohja ja kun uinnin jälkeen venytin etureisiä, niin kummastakin jalasta kramppas pohje.

Joku magnesiumin puute varmaan.:thumbfh:
Mul o vaa pohkeesta kramppaillu viime viikolla joku 3 kertaa herätessä.. Tiedän kyl tunteen uidessa kun kramppaa samastakohtaa... Sit vasta tuskaa on! Joo magnaa tarvis kyl.