Fyysisen olotilan tuntemukset ja lääkkeet

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Aivastin äsken niin voimallisesti että Sauronin torni kellahti kumoon.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Mun piti nukkua tänä yönä. Vasen perspuolikas on vaan niin kipeä, ettei tiiä miten päin olisi punkassa.

Kun aivastaa niin perseeseen sattuu pakaran kireyden takia.


Olispa Fagerholm täällä niin vedettäs.. Eiku eimitää!!
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Alaselkä niin jumissa, että äsken aivastaessa piti kirota, kun sattui. :mad:
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Kintut on maanantaisen salin ja eilisen karting/lenkkeily illan jäljiltä aikas paskana.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Aivan romuna. Eilen saatiin uusi sänky, mutta venyi päivä niin pitkäksi ettei ehtinyt rauhottua ja se näkyi yöunissa. Jospa sitä nukkuisi tänään paremmin.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Alle 4 tuntia unta jo neljäs yö putkeen. Kurkun tukkiva lima ja asentoa vaihdettaessa kiristävä pakara pitävät huolen valvomisesta.

Vasen jalka on käytännössä pois pelistä. Joutuu seisomaan paino oikealla jalalla työpisteellä.


Kohta selkä lie kokonaan jumissa toispuoleisen kuormituksen takia.


Jaa niin: lääkkeeksi kaffetta, automaatti-.
 

Örfil

Guest
Alle 4 tuntia unta jo neljäs yö putkeen.
Eräs päihdyke aiheuttaa pitkällisessä käytössä unettomuutta, testosteronitason laskua ja yleistä uupuneisuutta. Sen paikkaaminen kahvilla, joka nostaa taasen kortisolitasoa elimistössä on asiaa pahentava seikka.

Seuraavaksi haet työterveydenhuollosta unilääkkeitä ja kierre on valmis.
 

Örfil

Guest
Itse pärjään melatoniin avulla.

Jostain tosin luin että pitkäaikainen käyttö tyrehdyttää kehon oman melatoniinin tuotannon.

No, se on pieni murhe. Käytin vähän yli vuoden kaikenmaailman kolmiolääkkeitä ja niistä eroon pääseminen oli maanpäällinen helvetti.
Nyt on mennyt kaksi kuukautta pelkillä vitamiineilla, kalkkitableteilla, kalaöjykapseleilla sekä melatoniinilla. Ruokavalion muutos piristi oloa myös aivan selvästi.

Kroppa alkaa elpyä. Viime lauantain kisakin antoi osviittaa että ukko alkaa olla taas kuosissa ja hereillä.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Melatoniiniä itsekin, koska sillä on myös positiivisia sivuvaikutuksia.

Nukahtamislääkkeet toimivat parhaiten purkissa hätävarana .
 

Örfil

Guest
Nukahtamislääkkeet toimivat parhaiten purkissa hätävarana .
Skippasin ne tyystin, koska niistä seurasi se että ensimmäinen yö ilman nukahtamislääkettä tarkoitti että oli paras varata ainakin 300 sivuinen kirja siksi yöksi.
"Parhaimpina" päivinä luin 800 sivua kun ei uni vaan tullut.

Aivan helvetillistä. Mieluummin valvon jatkossa kun otan mitään kolmiolääkkeitä.
Mun saldo niiden osalta on nyt täysi.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Skippasin ne tyystin, koska niistä seurasi se että ensimmäinen yö ilman nukahtamislääkettä tarkoitti että oli paras varata ainakin 300 sivuinen kirja siksi yöksi.
"Parhaimpina" päivinä luin 800 sivua kun ei uni vaan tullut.

Aivan helvetillistä. Mieluummin valvon jatkossa kun otan mitään kolmiolääkkeitä.
Mun saldo niiden osalta on nyt täysi.
Mulla ja kolleegoilla on se huono puoli että aamulla pitää olla liikenteessä räpläämässä kännykkää. Kolme kertaa nukahtanut rattiin eikä sekään niin kivaa ole.
 
Ylös