Fyysisen olotilan tuntemukset ja lääkkeet

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Kun mun veli on syntynyt, niin faija on ollut armeijassa ja siellä putkassa.

Ei ollut siis synnytyksessä mukana. Tosin tuohon aikaan ei ollut kukaan muukaan.:eek: (isistä).

Örfil

Guest
Jokainen ihminen on ollut mukana synnytyksessä. Jotkut useasti.

oldez

Well-known member
Kun mun veli on syntynyt, niin faija on ollut armeijassa ja siellä putkassa.

Ei ollut siis synnytyksessä mukana. Tosin tuohon aikaan ei ollut kukaan muukaan.:eek: (isistä).

Pappa karkasi armeijasta enon synnytykseen ja sai sitten kovennettua palvelusta rangaistukseksi.

burb

.
Nukkuminen ollut huonoa ja katkonaista viime viikkoina.
Silleen outoa, ettei mulla normaalisti ole ongelmia unen kanssa. Ainahan sitä voi yksittäisiä huonoja öitä olla, eikä sellaiset juurikaan haittaa mitään. Mutta tää juttu on nyt jatkunut melkein huolestuttavan pitkään.
Ei pitäis olla merkittäviä stressin aiheita, tai muutoin epänormaalia kropan tai mielen toimintaa, joten sikäli tää on vähän erikoista.
En aio vielä panikoida, enkä muuttaa toimintatapojani, en edes vaadi tähän mitään kommentteja, kunhan nyt vaan löpisin. Eli kokeilen josko asiasta avautuminen tälleen päiväkirjamaisesti auttaisi yht'n mit'n.
No eihän se auta, koska vedän parhaillaan kalsarikännejä, koska sattui nyt tällainen sauma. Joten ens yön nukkuminenkaan ei ole kunnollista, huhhahhei ja rommia pullo. Tai ei mulla ole rommia. Olispa rommia.

Dallaran urkuri

Well-known member
Eilen erehdyin laittamaan pitkästä aikaa pohkeentappolenkkarit jalkaan. Löysät vaimentamattomat tohvelit. Aijaijai. Hyvin vaimennetuilla neutraaleilla tossuilla sujuu paremmin. Hyvää oli, että taas sai rullata nauhoja 2cm auki, eikä johdu jalan leviämisestä. Nimim. ex-alipronatoiva lättäjalka.

Dallaran urkuri

Well-known member
Makoilee tuolilla selällään, nostaa jalat ylös, ojentelee polvia suoraksi ylös, räplää jänteitä, lihaksia ja muuta sälää jalan takaa samalla, pyörittelee nilkkoja ja varpaista kiinni pitäen polvet suoriksi, polvet syliin, pyörittelee nilkkoja, ojentaa vuorotellen jalka vartalon jatkeeksi toinen polvi rinnassa, pyörittelee suorana olevan nilkkaa, sitten toinen jalka vaakatasossa toisesta varpaista kiinni ja suoraksi ylös. Toistaa 10 kertaa päivässä.

Örfil

Guest
Jossain terveen ja mielisairaan välillä. Päässä humisee.

Vääntänyt tehtäviä jokaisena liikenevänä vapaana hetkenä ja ei ole vieläkään valmista. Lukemista ollut satoja slideja.
Huomenna alkaa uusi jakso ja ristin käteni tänään illalla, ettei uusia harjoitustehtäviä tule ainakaan heti huomenna.

Huomasin jo päivällä, että nyt ollaan aiheessa liian syvällä, kun olin postaamassa forumille ja mietin että mistä sainkaan käännettyä kirjoittamani tekstin ennen postausta :eek:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Sehän kuulostaa oikeasti ihan työteliäältä ja sitä myöten varmaan myös hyödylliseltä kurssilta.

Juurikin päinvastoin kuin toisen täällä työkkärinkurssistaan puhuneen opiskelut.

Örfil

Guest
Taitaa olla nyt toinen äärilaita kyseessä. Olen todennäköisesti pohjatiedoiltani porukan esikoululainen, ja nyt saa siksi juosta perässä ihan urakalla.

Pieni stressi on poikaa, mutta jossain välissä olisi hyvä jos voisi todeta että on omaksunut jotain uutta ja kertailla viime aikojen uusia asioita.
Nyt laariin kaadetaan niin että yli pursuaa. Onneksi mulla on iso pää ja silkalla voimalla voi joskus korvata puuttuvan älyn.

Ens viikko vähän hirvittää, kun seuraava viikonloppu on pois pelistä (harjoitusten tekemiseen) kertsin takia. Taidan ampua ruokalan kattoon lauantaina, jotta pääsen kotiin ;)