Tuplaserkku on serkkua serkumpi. Muttei herkumpi ainakaan mun suvussa.Miten voi olla serkumpi?
Mitä vittua?Se, mitä fantasioita sä itse tohon kehitit, on onneks vaan ihan sun juttus. Ilmeisesti meinaat, että jos on hidas ja katse hapuilee väärään paikkaan sulkapallossa kun pitäisi pelata, tarkoittaa että haluais panna jotain?? Vittu mitä oletuksia. Oikein nutturapää logiikkaa.
Haloo! Kyseessä oli sukulaistyttö!
Nimenomaan. MITÄ VITTUA??Mitä vittua?
Niin että katse ei varmaan hapuile mihinkään kun on sukulaistyttö, eikä varmaan halua sitä panna. Ei tarvitse noita perversioitasi tänne levitellä, kiitos!Nimenomaan. MITÄ VITTUA??
Sinä sitä haloota siinä huutelit. Vai tarkoititko, ettei sukulaistytön kanssa saa mennä pelaamaan sulkista? Tai ainakaan myöntää, että se on juoksuttanut ?Niin että katse ei varmaan hapuile mihinkään kun on sukulaistyttö, eikä varmaan halua sitä panna. Ei tarvitse noita perversioitasi tänne levitellä, kiitos!
edit. tai mistä minä tiedän...
Mathiakselle kelpaa ihan metsäkin että tojii.Mitä vittua, naisia ne on sukulaistytötkin. Ei kai kikkeli sukunimiä tunnista.
Pidä katse pallossa.Sinä sitä haloota siinä huutelit. Vai tarkoititko, ettei sukulaistytön kanssa saa mennä pelaamaan sulkista? Tai ainakaan myöntää, että se on juoksuttanut ?
Ihan tyhmästi sanottu. Mitä sä tuolla oikein tarkoitat?Vetoan kaikkiin osapuoliin tilanteen ratkaisemiseksi.
Siksihän se juoksemiseksi menee, kun pallon takana on lisää katsomasta kiellettyjä palloja, jolloinka ei voi seurata pelipalloakaan ennen kuin on myöhäistä.Pidä katse pallossa.