Fyysisen olotilan tuntemukset ja lääkkeet

oldez

Well-known member
Se, mitä fantasioita sä itse tohon kehitit, on onneks vaan ihan sun juttus. Ilmeisesti meinaat, että jos on hidas ja katse hapuilee väärään paikkaan sulkapallossa kun pitäisi pelata, tarkoittaa että haluais panna jotain?? Vittu mitä oletuksia. Oikein nutturapää logiikkaa.
Mitä vittua?

oldez

Well-known member
Nimenomaan. MITÄ VITTUA??
Niin että katse ei varmaan hapuile mihinkään kun on sukulaistyttö, eikä varmaan halua sitä panna. Ei tarvitse noita perversioitasi tänne levitellä, kiitos!

edit. tai mistä minä tiedän...

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Niin että katse ei varmaan hapuile mihinkään kun on sukulaistyttö, eikä varmaan halua sitä panna. Ei tarvitse noita perversioitasi tänne levitellä, kiitos!

edit. tai mistä minä tiedän...
Sinä sitä haloota siinä huutelit. Vai tarkoititko, ettei sukulaistytön kanssa saa mennä pelaamaan sulkista? Tai ainakaan myöntää, että se on juoksuttanut ?

jjv

Arschloch
Mitä vittua, naisia ne on sukulaistytötkin. Ei kai kikkeli sukunimiä tunnista.

oldez

Well-known member
Sinä sitä haloota siinä huutelit. Vai tarkoititko, ettei sukulaistytön kanssa saa mennä pelaamaan sulkista? Tai ainakaan myöntää, että se on juoksuttanut ?
Pidä katse pallossa.

Sue_me

Well-known member
Vetoan kaikkiin osapuoliin tilanteen ratkaisemiseksi.

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Sijainti
Anywhere in the world
Pari viikkoa sitten alkanut vaivaamaan satunnainen tinnitus. Onhan noita ollut aiemminkin,mutta ovat yleensä olleet hyvin harvinaisia ja kestäneet muutaman minuutin, nyt on parin päivän välein ja kestää hyvinkin sen 30-60 minuuttia kerralla.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Jalkapallokin on hieno laji. Joka paikkaan sattuu. Tuntuu varmaan jaloissa kivalta huomenna.