Juplsalle tsemit. No mistä tuo s tuohon tuli, eihän mulla ole edes iPsadia.
Erittäin hyvä ja rentoutunut. Tuli oltua reilu pari tuntia uimassa, vesijuoksemassa, terapia(pore) kylvyssä, höyry ja normisaunassa.. Huh
Kelpais. Luultavasti olen näillänäkymin pääsemässä sairaalaan töihin.
Annetaan ny edes yrittää
![]()
Sama virus riehuu forumillakin. Liekö se netin kautta tarttuvaa laatua![]()
Tyttäreen tarttui luultavimmin noro-virus,......
..... Ehkä onnistun tartuttamaan duunissa tän muillekin, riittää sitten iloa kaikille![]()
Reilu meiniki :dunno:
Itte noron kerran sairastaneena veikkaisin, että siinä kunnossa ei töihin päästä. Paskat ja oksennuslentää yhtä aikaa, kaikki lihaskunto tiessään. Pelkästään keittiössä tai vessassa käynti on projekti joka päätyy aina räjähdyksen omaisesti.
Jos noro on tai oikeastaan mikä ylipäänsä, niin duunipaikalla en kyllä pyöris. Sääliksi käy jos joku tuon taudin saa, on sen verran vittumainen ettei vihamiehelleenkään toivo moista.
Olin just elämäni ensimmäistä kertaa personal trainerilla ja fyysinen olotila on sen mukainen. Reidet tärisee.
Tosin ne voi täristä yhdestä toisestakin jutusta, mutta ei siitä sen enempää. Hienoa sekin. :frank:
Olin just elämäni ensimmäistä kertaa personal trainerilla ja fyysinen olotila on sen mukainen. Reidet tärisee.
Hehheh, tuttu tunne.
Mä kun olin ekan kerran personal trainerilla, niin jouduin suihkussa hiuksia pestessä toimimaan niin, että pursutin ensin shampoon kämmeniin ja hieroin sen päähän liikuttamalla päätä edestaksin käsien välissä kun ei käsistä löytynyt yksinkertaisesti enää voimaa![]()
ja hieroin sen päähän liikuttamalla päätä edestaksin käsien välissä kun ei käsistä löytynyt yksinkertaisesti enää voimaa![]()
Ei voi mitään, mutta mieleen tuli kuva että kuinka oopee pesi tuolloin sukukalleutensa
Toivottavasti kukaan ei nähnyt...
![]()