Fyysisen olotilasi päällimmäiset tuntemuksesi just nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mangelo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä olen ihan jumissa koko hyypiö. Fyysiset vikani johtuivatten mitä ilmeisemmin fysion mielestä täysin jumissa olleista syvistä lihaksista tuolla noin. Retuutuksen jälkeen sattuu vielä enämpi, jotta kait ne ne sitten olivat.

Meikähyypiökin juminut viime päivinä. Selkäranka/lihakset siinä rangan ympärillä kipuilleet. Syytän huonoa nukkuma-asentoa. Valve-burb ei osaa niin ryhdikkäästi sänkyyn asettua etteikö nukku-burb saisi kroppaa solmuun ja kipeäksi. Taidan palkata jonkun Lady Dominan sitomaan mut iltaisin paikalleni. Niin ja muutenkin.

Meikähyypiökin juminut viime päivinä. Selkäranka/lihakset siinä rangan ympärillä kipuilleet. Syytän huonoa nukkuma-asentoa. Valve-burb ei osaa niin ryhdikkäästi sänkyyn asettua etteikö nukku-burb saisi kroppaa solmuun ja kipeäksi. Taidan palkata jonkun Lady Dominan sitomaan mut iltaisin paikalleni. Niin ja muutenkin.

Sama. Sattuu autolla ajo (yllättäen) ja nykyään myös uinti selkään. Pitäis käydä hoidossa Pentti Hirvosella.

Swidu, nappas vasen pohje kiinni kävely/hölkkä lenkillä ihan yht'äkkiä. Oli eri popot (Cloudsurferit) jalassa kuin yleensä. Siinäkö mahtoi olla syy/seuraus.

Kerrankin eilen ajattelin mennä aikaisin nukkumaan, kun ei tarvihe futista tollottaa yömyöhään. Ketuiksihan se meni. Pyörin hereillä vielä Aamulehden aikoihin. Siitä iski paniikki ja entistä huonompi uni. Nyt väsyttää.

Kerrankin eilen ajattelin mennä aikaisin nukkumaan, kun ei tarvihe futista tollottaa yömyöhään. Ketuiksihan se meni. Pyörin hereillä vielä Aamulehden aikoihin. Siitä iski paniikki ja entistä huonompi uni. Nyt väsyttää.

Lähde lenkille. Itsehän lähdin ja sain sadekuuron aikaan. Nyt paistaa arska. Biksuissa.

Ihan kuule jopa viittäkin kilsaa tulee. En olisi uskonut itsestäni. Ja vihaan edelleen joka ainoata askelta.

Jahka tuplaat lenkin pituuden niin voidaan alkaa juoksemaan yhdessä! Käsikkäin. Kohti auringonlaskua ja sen yli.

Ajattele! Minä ajattelen jo.

Tuntuu hyvältä makoilla oikealla kyljellä veren virratessa jalkoihin.