Fyysisen olotilasi päällimmäiset tuntemuksesi just nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mangelo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Se tulikin tänne. Kiitti vaan hei.

Onnea. Se onkin viikon setti. Loppiaisesta lähtien melko hilipatihippan olo ollut. Eilen rykäs vielä kunnon kuumeen ja tänään ei ollutkaan enää paha. Su jo vaikutti tosin voiton puolelta mutta..

Päivällä salibandymatsi, illalla pipolätkää. Takki on aika tyhjänä nyt.

Pipolätkästä tulee mieleen ensimmäisenä entisaikain jääkiekko, ilman kypäriä tai muita turhuuksia.

Pipolätkästä tulee mieleen ensimmäisenä entisaikain jääkiekko, ilman kypäriä tai muita turhuuksia.

Tuotahan se on, ja ulkojäällä. Luistimet ja maila riittävät varusteiksi. Näköjään jääkiekkoseurat kutsuvat järjestämiään valvottuja aloittelijavuoroja pipolätkäksi, mutta puhekielessä tuolla yleensä tarkoitetaan höntsäilyä yleisellä ulkojäällä.

Tuotahan se on, ja ulkojäällä. Luistimet ja maila riittävät varusteiksi. Näköjään jääkiekkoseurat kutsuvat järjestämiään valvottuja aloittelijavuoroja pipolätkäksi, mutta puhekielessä tuolla yleensä tarkoitetaan höntsäilyä yleisellä ulkojäällä.
Olin Googlannut jääkiekkoliiton selityksen. Kuvauksesi perusteella olen pelannut pipolätkää nuoruuteni talvet.

Kypärä pelasti henkeni yhdessä ottelussa.
Vedin taklauksessa aivan pää edellä jäähän.

Olin tovin taju pois.
Piposta ei olisi ollut apua.

Pakarat olleet eilen ja tänään ihan ähtärinä jouksudrillien takia. Vaan en ollut ainoa, sillä treenien vetäjällä myös persus ähtärinä.:o

Persettä kutittaa. No ei se mitään, laitoin jonkin verran Vaselinea tuonne pyllykumpareiden reunoille. Pitäis auttaa.

Taidan olla tulossa hulhulluuhhuhlhuuhhuhullllhhhuu.

2yvuq9j.gif

Onnea. Se onkin viikon setti. Loppiaisesta lähtien melko hilipatihippan olo ollut. Eilen rykäs vielä kunnon kuumeen ja tänään ei ollutkaan enää paha. Su jo vaikutti tosin voiton puolelta mutta..

Paskat ole viikon setti. Tänään tuli 2vkoa täyteen. Ihme ettei kummempaa kuumetta ole kuin parina päivänä. Kaik paikat vaan tukossa ja olo veltto. Tempasin pari punssia taas ja heihei. Puolenpäivän aikaan töihin tosin. Siltä varalta, että joku ebola, niin haistakaa vittu, kaikki.