oldez
Well-known member
Ei ole koko elämän aikana ollut moista. Hyvä niistäjä.
Taitaa liittyä enemmän noihin onteloiden rakenteisiin kuin niistämiseen. Se on hyvä jos on väljät ontelot.
Ei ole koko elämän aikana ollut moista. Hyvä niistäjä.
En tiä, mutta mun lonkkakipu häipyi itsestään, Capusta en tiedä.
Meinas tulla flunssa, mutta aivastin voimallisesti, toivottavasti se auttoi.
Se tulikin tänne. Kiitti vaan hei.
Olipa uusi sana minulle tuo pipolätkä.Päivällä salibandymatsi, illalla pipolätkää. Takki on aika tyhjänä nyt.
Pipolätkästä tulee mieleen ensimmäisenä entisaikain jääkiekko, ilman kypäriä tai muita turhuuksia.
Olin Googlannut jääkiekkoliiton selityksen. Kuvauksesi perusteella olen pelannut pipolätkää nuoruuteni talvet.Tuotahan se on, ja ulkojäällä. Luistimet ja maila riittävät varusteiksi. Näköjään jääkiekkoseurat kutsuvat järjestämiään valvottuja aloittelijavuoroja pipolätkäksi, mutta puhekielessä tuolla yleensä tarkoitetaan höntsäilyä yleisellä ulkojäällä.
Olin Googlannut jääkiekkoliiton selityksen. Kuvauksesi perusteella olen pelannut pipolätkää nuoruuteni talvet.
Persettä kutittaa. No ei se mitään, laitoin jonkin verran Vaselinea tuonne pyllykumpareiden reunoille. Pitäis auttaa.
Persettä kutittaa. No ei se mitään, laitoin jonkin verran Vaselinea tuonne pyllykumpareiden reunoille. Pitäis auttaa.
Photo ois kuva!
Tulossa? Eiköhän se ole kokoajan menossa.Taidan olla tulossa hulhulluuhhuhlhuuhhuhullllhhhuu.
Onnea. Se onkin viikon setti. Loppiaisesta lähtien melko hilipatihippan olo ollut. Eilen rykäs vielä kunnon kuumeen ja tänään ei ollutkaan enää paha. Su jo vaikutti tosin voiton puolelta mutta..