kouvotsvoni
Banjottu
Hartsa76 voisi alkaa kirjoittaa skenaarioistaan vaikka CCMK:n postauksien perään.
Komps.Kartingonnettomuusskenaario??? MITÄ VITTUA OIKEESTI?
Pakko todeta sen verran, että kun eilen illalla luin tuosta kartingonnettomuudestasi sain siitä kylmiä väreitä, koska mieleeni tuli muutama viikko sitten päässäni pyörinyt mielikuva kuvitellusta kartingonnettomuudesta ja sekin tuli mieleen vain siksi, että sen mielikuvan kuviteltu onnettomuus oli hyvin samankaltainen onnettomuus kuin sinun onnettomuutesi.
Ok.Pakko todeta sen verran, että kun eilen illalla luin tuosta kartingonnettomuudestasi sain siitä kylmiä väreitä, koska mieleeni tuli muutama viikko sitten kehittelemäni skenaario kartingonnettomuudesta ja sekin tuli mieleen vain siksi, että sinä olit siinä mukana ja jouduit siinä hyvin samankaltaiseen onnettomuuteen kuin oikeassakin elämässä.
Onneksi kuitenkin selvisit paljon vähemmällä kuin kehittelemässäni skenaariossa, mutta on kyllä melkoinen sattuma, että skenaarioni oli hyvin samankaltainen tosielämän onnettomuuden kanssa ja oikeastaan onnettomuuden seuraukset olivat ainoa merkittävä ero tosielämän onnettomuuden ja skenaarioni onnettomuuden kanssa.
Kartingonnettomuusskenaario??? MITÄ VITTUA OIKEESTI?
Jahas.. Hartsa leikkii woodoo -nukeilla?Komps.
Tästä tulikin mieleeni.. Milloinkohan karttinkeijot päristelevät f1-forum elokuvassa?Mulla on kotona karting-onnettomuusdiodraama. Sillä on hyvä käydä läpi skenaarioita.
Edellisessä skenaariossa kuljettajalla nimeltä Albert tuli ulostetta housuun tiukassa kurvissa.
Sama. Mutta sitä tuli lisää myös loivassa kurvissa ja suoralla. Ja vähän vielä varikolla. Jatkoilla ei enää niin paljon.Mulla on kotona karting-onnettomuusdiodraama. Sillä on hyvä käydä läpi skenaarioita.
Edellisessä skenaariossa kuljettajalla nimeltä Albert tuli ulostetta housuun tiukassa kurvissa.
Oli mulla Pyryf-nukkekin mutta se katosi kerran kännissä. Ite olin ihan selevinpäin.
Taitaa toi parantua ihan Buranalla ja Voltarenilla.mulla on fictionaguuri
Silkkaa vittuilua Pryfyiltä, kun voi mennä sikiöasentoon. Itsellä tänään jo 501 km ajettuna ja reilu sata jäljellä.Ja taas vittuillaan ihan surutta vaikka pahaa en ole teille koskaan tehnyt!
Taidanpa tästä kömpiä sikiöasentoon itkemään.
Oliskohan se kylkiasento kuitenkin turvallisempi?Ja taas vittuillaan ihan surutta vaikka pahaa en ole teille koskaan tehnyt!
Ja taas vittuillaan ihan surutta vaikka pahaa en ole teille koskaan tehnyt!
Jos on tottunut perätilaan?Oliskohan se kylkiasento kuitenkin turvallisempi?
WAUMulla on kotona karting-onnettomuusdiodraama. Sillä on hyvä käydä läpi skenaarioita.
Kartingonnettomuusskenaario??? MITÄ VITTUA OIKEESTI?
Onneks ei KYRVÄTÄ.Oikeesti, ny VITUTTAAAAAAAAAAAA, ollaa skarppina mut ei kyylätä