Fyysisen olotilasi päällimmäiset tuntemuksesi just nyt?

burb

.
Juplsalle tsemit. No mistä tuo s tuohon tuli, eihän mulla ole edes iPsadia.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Juplsalle tsemit. No mistä tuo s tuohon tuli, eihän mulla ole edes iPsadia.
Ehkä tuli mieleen psalmi? Oksennellessa mietin, että omaan oksennukseen tukehtuminen on aika legendaarinen lähtö, mutta entä jos tukehtuu toisen oksennukseen? Eilispäivä meni kovassa kuumeessa, nyt olo jo aika hyvä.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tyttäreen tarttui luultavimmin noro-virus, oli muutaman päivän korkeassa kuumeessa (pahimmillaan 39,4) ja ripuloi, kuumeen laskettua alkoivat kivuliaat vatsakrampit, itkuakin väännettiin pari päivää ja viikonloppuna sairaalan polillakin käytiin kääntymässä, minkä lisäksi lääkäri kerkes tehdä kotikäynnin perjantaina. Lääkkeet kai sitten lopulta pikkusen helpotti tahi virus vaan lopulta lyötiin, mutta eilen meni jo suhtkoht hyvin. Taisi vaan tyttö siinä sivussa tartuttaa mutkin, perjantaina kun tulin töistä himaan, myllersi vattassa ja päässä huippas, mittasin kuumeen ja yli 38 se näytti olevan korvasta mitattuna. Nukuinkin sitten koko illan ja yönkin, seuraavana päivänä oli vähän semmonen hiinä-ja-hiinä olo, ei oikein sairas muttei oikein tervekään. Kuvittelinkin taudin olevan jo ohitse, kun sitten eilen illalla iski taas yhtäkkiä melkoinen myllerrys vatsaan ja nuppikin oli normaalia sekaisempi. Untakin sain odotella pitkään (mikä mulle hyvin epätavallista), mutta aamulla oli taas olo parempi ja päätin mennä töihin, mutta nyt on taas vähän semmonen olo, että vois siirtää työpisteen samantien kaakeloidulle vyöhykkeelle. Noh, kaipa tää tästä, jos toi nyt on noro-virusta, niin ei siihen oikein oo mitään varsinaista lääkitystäkään. Ehkä onnistun tartuttamaan duunissa tän muillekin, riittää sitten iloa kaikille :)

Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Sama virus riehuu forumillakin. Liekö se netin kautta tarttuvaa laatua :eek:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Itte noron kerran sairastaneena veikkaisin, että siinä kunnossa ei töihin päästä. Paskat ja oksennuslentää yhtä aikaa, kaikki lihaskunto tiessään. Pelkästään keittiössä tai vessassa käynti on projekti joka päätyy aina räjähdyksen omaisesti.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Itte noron kerran sairastaneena veikkaisin, että siinä kunnossa ei töihin päästä. Paskat ja oksennuslentää yhtä aikaa, kaikki lihaskunto tiessään. Pelkästään keittiössä tai vessassa käynti on projekti joka päätyy aina räjähdyksen omaisesti.
Juu, voihan tuo olla joku vatsa-influenssapöpökin. Tytär oli kyllä pahimmillaan siinä kunnossa, ettei sai taluttaa huoneesta toiseen, valkoinen kuin lakana. Valitti kyllä huonoa oloaankin, mutta ei oksennellut.

Kotikäynnin tehnyt lääkäri oli sitä mieltä, että toi olis vatsa-influenssa, sairaalan sisätautilääkäri taas oireet (etenkin korkean kuumeen) kuultuaan sanoi välittömäsati, että kuulostaa vahvasti norolta.

Ittellä taas jotakuinkin ok olo, ei ihan kondiksessa, mutta menettelee. Ollu vähän semmosta outoa aaltoliikehdintää tuo.

Sen noroviruksen olemassaolon olisi kyllä voinut todeta ulostenäytteestä, mutta Wienin yliopistollisen keskussairaalan sisätautilääkäri oli sitä mieltä, että ihan turhaa, koska siinä vaiheessa, kun kokeen tulokset saapuvat, on tauti mitä suurimmalla todennäköisyydellä jo ohitse :rolleyes:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Niin ja en tiedä, mutta kaippa se norokin voi toisella ilmaantua pahempana kuin toisella.

Jos noro on tai oikeastaan mikä ylipäänsä, niin duunipaikalla en kyllä pyöris. Sääliksi käy jos joku tuon taudin saa, on sen verran vittumainen ettei vihamiehelleenkään toivo moista.

Mangelo

Well-known member
Ihmettelin huonoa fyysistä olotilaa ja sitten muistin että kannattaa hengittää. Parani.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jos noro on tai oikeastaan mikä ylipäänsä, niin duunipaikalla en kyllä pyöris. Sääliksi käy jos joku tuon taudin saa, on sen verran vittumainen ettei vihamiehelleenkään toivo moista.
Onhan se kieltämättä näinkin, mutta ongelma vaan on se, että en aamulla (enkä juuri nytkään) tuntenut oloani mitenkään erityisen sairaaksi, enkä etenkään niin sairaaksi, että olisin hyvällä omallatunnolla voinut jäädä himaan. En mäkään "oikeesti" sairaana duuniin lähde. Aamupäivällä iski se pikainen wc-käynnin tarve ja kuvittelin jo hetken, että nykkö se sitten iski kunnolla, mutta siihen sekin sitten jäi :thumbfh:

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Olin just elämäni ensimmäistä kertaa personal trainerilla ja fyysinen olotila on sen mukainen. Reidet tärisee.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Olin just elämäni ensimmäistä kertaa personal trainerilla ja fyysinen olotila on sen mukainen. Reidet tärisee.
Hienoa.

Tosin ne voi täristä yhdestä toisestakin jutusta, mutta ei siitä sen enempää. Hienoa sekin. :frank:

Örfil

Guest
Tosin ne voi täristä yhdestä toisestakin jutusta, mutta ei siitä sen enempää. Hienoa sekin. :frank:
Joo, mulla oli kanssa kerran sellainen ripuli/oksennustauti että reidet tärisi ja löi loukkua kun kyykisteli pöntöllä, milloin mitenkin päin.
Ei ollut hienoa ei.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Hehheh, tuttu tunne.

Mä kun olin ekan kerran personal trainerilla, niin jouduin suihkussa hiuksia pestessä toimimaan niin, että pursutin ensin shampoon kämmeniin ja hieroin sen päähän liikuttamalla päätä edestakaisin käsien välissä kun ei käsistä löytynyt yksinkertaisesti enää voimaa :eek:

Viimeksi muokattu:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Hehheh, tuttu tunne.

Mä kun olin ekan kerran personal trainerilla, niin jouduin suihkussa hiuksia pestessä toimimaan niin, että pursutin ensin shampoon kämmeniin ja hieroin sen päähän liikuttamalla päätä edestaksin käsien välissä kun ei käsistä löytynyt yksinkertaisesti enää voimaa :eek:
:D.

Örfil

Guest
ja hieroin sen päähän liikuttamalla päätä edestaksin käsien välissä kun ei käsistä löytynyt yksinkertaisesti enää voimaa :eek:
Ei voi mitään, mutta mieleen tuli kuva että kuinka oopee pesi tuolloin sukukalleutensa :D

Toivottavasti kukaan ei nähnyt...
;)