Tässä mitään Hämeeseen kukaan mitään viitannut.On Hämeenlinnaan vähän lyhempi matka.
Makaa sä nyt siellä sohvanpohjalla ja pidä itseäs älykkäänä. Mä jatkan itseäni kiusamista machona. Voitit, luovutan, olet paras.Ymmärtänet että mielekkään keskustelun käyminen vaikeutuu huomattavasti jos keskustelukumppani ei tunne yleisten sanojen merkityssisältöjä.
Ei liity asiaan. Kuten jo edellisessä postauksessani kerroin, kommentissani ei ollu kysymys älyn mittaamisesta, vaan siitä kuinka kerroit arvottavasi koston, machoilun ja älyn toistensa suhteen.
Kyllä. Kertomasi perusteella näyttää siltä että saat kicksejä siitä että arvotat seurakaverien mielipiteen ja mielessäsi olevan kuvan nössöstä piipittäjästä terveytesi edelle.
Ei varsinaisesti liity asiaan. Kuitenkin esimerkiksi itsensä älyllisen haastaminen luulisi olevan jokaisen ihmisen mielessä silloin tällöin.
Ei liity asiaan.
En mä edes lukenut noita vastauksia.Aika ansiokasta väärin ymmärtämistä. Onnittelut.
Hyvä. En ole siis älyn jättiläinen.Ihan alusta asti se oli sitä.
Yleensäkin ihmetellyt avovesiuinnin turvallisuutta. Miten isosta kauhovasta ihmismassasta erottaa jos joku saa esim. jonkun kohtauksen?Asiasta kolmanteen, mulla taitaa olla musta silmä. Sain uinnin ihan alussa mojovan rintauintipotkun suoraan lärviin. Karateksi japanialaiset tuota kutsuvat (tyhjä käsi), mutta kova tälli tuli ja vettä uimalasin vasen linssi täyteen. No se järvivesi mulju silmässä sitten seuraavat 33 minuuttia ja kun oli piilolinssi silmässä, niin se meni ihan sumeaksi tietenkin kun oli likaista vettä ja muikkuja lasissa. Kyllä se sitten kirkastui jossakin vaiheessa, kun omat kyynelnesteet sitä huuhteli, mutta nyt silmä rähmii ja pieni pipi.
Joku vois puhaltaa pipin pois.
Aika hyvin itse asiassa. Eilen oli yksi ja nopeasti oli pelastajat vieressä.Yleensäkin ihmetellyt avovesiuinnin turvallisuutta. Miten isosta kauhovasta ihmismassasta erottaa jos joku saa esim. jonkun kohtauksen?
Eiköhän n. 107% osallistujista ole noissa tappelemassa elintilasta eli lebens raumista.Kuten vaikkapa raivo- tai hepulikohtauksen.
Entäs toverillisen lämminhenkiset halaukset poikain kesken maalissa, onko niitä myös?Ja sitten juoksuosuudella vedellään ylävitosia ja läpyjä
Tietty. Höh, mikä kysymys tuo nyt oli?Entäs toverillisen lämminhenkiset halaukset poikain kesken maalissa, onko niitä myös?
Ekstreemistä kestävyysharjoittelusta on tullut statussymboli
Jos artikkeli kiinnostaa eikä norja taivu, kannattaa heittää se Google-translatoriin (norja-englanti kääntyy yleensä melko hyvin).Kun kokopäivätyötä tekevät ja perheelliset ihmiset treenaavat määriä jotka intensiteetiltään lähestyvät ammattiurheilijoiden tasoa - on todennäköinen seuraus vaivoja ja sairauksia ilon ja hyödyn sijaan.