Fyysisen olotilasi päällimmäiset tuntemuksesi just nyt?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ei ollut Alppu tai minä, mutta tirskahdin kun noin 165cm ja 125kg mies astui vaa'alle uimahallilla. Äijältä lipesi spontaani "Voi vittu" ja päälle vielä 'olgat' eli *huoh*. :D

Ei tainnut lukema miellyttää.

burb

.
On just semmonen olo että päivän-parin päästä on flunssa/influenssa/ebola/albertus oilius/tms. karmea tauti joka kaataa mut sänkyyn viikoksi tai kahdeksi ja josta selviää vain uhraamalla vuohen ja lausumalla maagisen loitsun.

Tietääks kukaan mitään kivoja loitsuja? Ei sit mitää homojuttuja.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
No jos itseasiassa ihan tarkkoja ollaan niin en ole vielä jonossa. Odottelen että paikka a lähettää paikalle b lähetteen (oletettavasti tänään lähetetty) että paikka b lähettää minulle kirjeen jolla voin ilmoittautua jonoon.
Kovin tulee mieleen Unelmien Sielunmessu kun päivittäin käyn rappukäytävästä tarkastamassa tyhjän postilootan.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Oon kerran lähettäny itselleni kirjeen. Äiti suuttu. En ota toiste sitä riskiä.

Örfil

Guest
Oon kerran lähettäny itselleni kirjeen. Äiti suuttu. En ota toiste sitä riskiä.
Mä annoin mutsille joululahjaksi sen yhden ja saman itse emaloidun korun kahtena peräkkäisenä Jouluna.
Toisella kertaa mutsi selitti mikä idis siinä lahjojen antamisessa on. Mä luulin että riittää kun on eri pakkauspaperit seuraavalla kerralla.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Käytin myymälähyllynkannatinta vasarana ja löin etusormeen. Nyt sydän tykyttää kynnen paikalla. :(

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Paljasti myyjä äsken kaffeepausilla että oli kuullut kiljasun ja odotti kiroilutulvaa. Mutten mä töissä kehtoo.

jjv

Arschloch
Paljasti myyjä äsken kaffeepausilla että oli kuullut kiljasun ja odotti kiroilutulvaa.
Niin ennemminhän sitä odottais aikuiselta äijältä kunnon perkelesarjaa kuin kiljumista. Mut et onneks itkemään ruvennut lailla latinon?