Taitaa olla saman henkilön kaksi nikkiä.Jätkillä on sama tauti! :eek!:
Taitaa olla saman henkilön kaksi nikkiä.Jätkillä on sama tauti! :eek!:
Noi on paskoja reissuja noi. Toivotaan että tulee mies kuntoon.4,5 tuntia jo jonotellut ja 6 tuntia ollu lääkärireissulla. Onneks tuli syötyä reilusti aamupalalla. Toinen lääkäreistä näyttäis kyl olevan aika hottis tummaverikkö... Ei takuulla osu se mulle. Kun vielä muistais pyytää saikkulapun edes tältä päivältä.
Itselläni oli sahaava kuume (enimmällään mentiin about 40 asteessa) ja korkea CRP (tais olla enimmillään 83). Lähti liikkeelle siis myyräkuumesta ja sen jälkitautina joku salaperäinen tauti, jota ei saatu koskaan selville (iso epäily sairaalabakteerista l. olin ensin sairaalassa myyräkuumeen takia ja sitten selvittämätön pöpö). Kokeita otettiin parisen viikkoa sairaalassa. Ja tämä tapahtui -87 Kuopiossa.Kävi hoitsu mittaamassa lämmön korvasta: 36,7. Katteli ihmeissään ku oon tääl kovan kuumeen takia. Onneks on tuore crp tulos 64 ku työterveyslääkärinkin mukaan näytän hyväkuntoiselta. Sairaalakäytäväuskottavuuteni kärsii.
Kiva ku ei tiedä kutsutaanko lisätutkimuksiin vai lääkärille ja milloin. Nopeesti täytyy vessassakin käydä jos huutelevat sillä aikaa.
Tsemiä! Sairaalassaolo ja tutkimuksista tutkimuksiin (joko prostate on tutkittu rectumin kautta?) + odottelut on kyllä tosi tylsiä.Laskeskelin jo et seuraavaks ois mun lääkärivuoro mut tultiinkin hakemaan keuhkokuviin. Noh jotain aktiviteettia. Onneks tuli kännykän laturikin mukaan.
*menee sikiöasentoon imemään pe..ukkua*Eikä voitais!
Yritin venyttää mut se katkesi.Suosittelen porkkanaa ja venyttelyä.
Ei varmasti helpota oloa viettää koko päivä sairaalassa.Varttia vaille yhdeksän lähdin sairaalasta. Nyt oli perusteellinen lääkäri. Kovasti tutki mut mitään kummallista ei viäl löytyny. Muutama testi vielä tutkimatta. Ehdotti jo osastolle tarkkailuun jäämistä. En vielä jääny mut ehkä huomenna. Gastro soittaa aamulla ja päättää.
Turhaa, ihminen on ainakin seitsenkymmpiseksi asti terve kuin pukki kunhan välttää ruoka- ja liikuntahössötykset parhaansa mukaan.Suosittelen porkkanaa ja venyttelyä.
Hyvä. Mulla taas röntgenistä ei selvinnyt yhtään mitään.Pääsinpäs kortisonikuurista eroon. Sen pystyi vielä lopettamaan kerralla. Antibioottia tilalle.
Olisihan tuo kiva saada selville, että mitä sairastan.Te ootta ihan sairaita.
Kolmen tunnin kävelylenkkejä niin veri alkaa kiertämään päässä ja nikamissa. Lisäksi hermorataharjoitteita päivittäin.Olisihan tuo kiva saada selville, että mitä sairastan.