Fyysisen olotilasi päällimmäiset tuntemuksesi just nyt?

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
4,5 tuntia jo jonotellut ja 6 tuntia ollu lääkärireissulla. Onneks tuli syötyä reilusti aamupalalla. Toinen lääkäreistä näyttäis kyl olevan aika hottis tummaverikkö... Ei takuulla osu se mulle. Kun vielä muistais pyytää saikkulapun edes tältä päivältä.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
4,5 tuntia jo jonotellut ja 6 tuntia ollu lääkärireissulla. Onneks tuli syötyä reilusti aamupalalla. Toinen lääkäreistä näyttäis kyl olevan aika hottis tummaverikkö... Ei takuulla osu se mulle. Kun vielä muistais pyytää saikkulapun edes tältä päivältä.
Noi on paskoja reissuja noi. Toivotaan että tulee mies kuntoon.

edit. Itse huuhdoin nenää kuin viimeistä päivää ja höyryhengittelin. Olis kiva saada pärstä auki, joka on hieman turvoksissa kiitos prednisolonin.
 
Viimeksi muokattu:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Kävi hoitsu mittaamassa lämmön korvasta: 36,7. Katteli ihmeissään ku oon tääl kovan kuumeen takia. Onneks on tuore crp tulos 64 ku työterveyslääkärinkin mukaan näytän hyväkuntoiselta. Sairaalakäytäväuskottavuuteni kärsii.

Kiva ku ei tiedä kutsutaanko lisätutkimuksiin vai lääkärille ja milloin. Nopeesti täytyy vessassakin käydä jos huutelevat sillä aikaa.
Itselläni oli sahaava kuume (enimmällään mentiin about 40 asteessa) ja korkea CRP (tais olla enimmillään 83). Lähti liikkeelle siis myyräkuumesta ja sen jälkitautina joku salaperäinen tauti, jota ei saatu koskaan selville (iso epäily sairaalabakteerista l. olin ensin sairaalassa myyräkuumeen takia ja sitten selvittämätön pöpö). Kokeita otettiin parisen viikkoa sairaalassa. Ja tämä tapahtui -87 Kuopiossa.

Ihmettelen myös tuota kortisoonia. Hulluko se lääkäri oli?
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
Laskeskelin jo et seuraavaks ois mun lääkärivuoro mut tultiinkin hakemaan keuhkokuviin. Noh jotain aktiviteettia. Onneks tuli kännykän laturikin mukaan.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Laskeskelin jo et seuraavaks ois mun lääkärivuoro mut tultiinkin hakemaan keuhkokuviin. Noh jotain aktiviteettia. Onneks tuli kännykän laturikin mukaan.
Tsemiä! Sairaalassaolo ja tutkimuksista tutkimuksiin (joko prostate on tutkittu rectumin kautta?) + odottelut on kyllä tosi tylsiä.

Voitais järjestää esim. burbin kanssa pieni jarna jostain viihdykkeeksi. Mikä ois hyvä aihe?
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
Varttia vaille yhdeksän lähdin sairaalasta. Nyt oli perusteellinen lääkäri. Kovasti tutki mut mitään kummallista ei viäl löytyny. Muutama testi vielä tutkimatta. Ehdotti jo osastolle tarkkailuun jäämistä. En vielä jääny mut ehkä huomenna. Gastro soittaa aamulla ja päättää.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Varttia vaille yhdeksän lähdin sairaalasta. Nyt oli perusteellinen lääkäri. Kovasti tutki mut mitään kummallista ei viäl löytyny. Muutama testi vielä tutkimatta. Ehdotti jo osastolle tarkkailuun jäämistä. En vielä jääny mut ehkä huomenna. Gastro soittaa aamulla ja päättää.
Ei varmasti helpota oloa viettää koko päivä sairaalassa.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
Pääsinpäs kortisonikuurista eroon. Sen pystyi vielä lopettamaan kerralla. Antibioottia tilalle.
 
Ylös