FW08
Registered User of Talent
Sen uskon kyllä. Mikälie suonenveto ollut kun hauska hassuttelu irronnut...Anteeks. Ei toistu.
Sen uskon kyllä. Mikälie suonenveto ollut kun hauska hassuttelu irronnut...Anteeks. Ei toistu.
Korvien välistä vetää aina välistä suonta.Sen uskon kyllä. Mikälie suonenveto ollut kun hauska hassuttelu irronnut...
Se on kyllä kauheeta kun korvien väli muistuttaa olemassaolostaan.Korvien välistä vetää aina välistä suonta.
Pahempaa on, kun isovarpaiden väli muistuttaa.Se on kyllä kauheeta kun korvien väli muistuttaa olemassaolostaan.
Korvien välistä vetää aina välistä suonta.
Onks toi hiukan sama homma kuin se jos aivoon sattuu?Se on kyllä kauheeta kun korvien väli muistuttaa olemassaolostaan.
Vähän sama, mutta silleen eri, että tuo on "aivoon sattuu" tässä tilanteessa on kuin "palleihin sattuu" Leevin sanomana.Onks toi hiukan sama homma kuin se jos aivoon sattuu?
Itse ainakin puhun melko sujuvaa koiraa.Vähän sama, mutta silleen eri, että tuo on "aivoon sattuu" tässä tilanteessa on kuin "palleihin sattuu" Leevin sanomana.
Tosin vielä sillä lisäerotuksella, että jonkun pitäisi osata ymmärtää sujuvaa koiraa, että tuo saataisiin todennettua.
Tämä on huomattu. Sitten kun opit vielä kommunikoimaan ihmisten kanssa, niin sulla on pullat varsin mainiosti uunissa.Itse ainakin puhun melko sujuvaa koiraa.
Esimerkkinä kuka päästi koirat ulos? on Koirannettuna wuh wuh wuh wuh?
Wuh wuh wuh wuh?Tämä on huomattu. Sitten kun opit vielä kommunikoimaan ihmisten kanssa, niin sulla on pullat varsin mainiosti uunissa.
Alppu jätti portin auki.Wuh wuh wuh wuh?
Se vaan johtuu siitä, että mä olen suorittanut hervannan kielen opintoja 25 opintopisteen edestä.Hyvinhän tämä toimii.
Juu. Ei pala eikä paistu.Tämä on huomattu. Sitten kun opit vielä kommunikoimaan ihmisten kanssa, niin sulla on pullat varsin mainiosti uunissa.
menepä sanomaan tuo jollekin Saksanpaimenkoiralle samassa ruokakippojonossa. Katotaan kuin käy. En yllättyisi, vaikka musiikkimaut eivät kohtaisikaan.Itse ainakin puhun melko sujuvaa koiraa.
Esimerkkinä kuka päästi koirat ulos? on Koirannettuna wuh wuh wuh wuh?
Sama!Itse ainakin puhun melko sujuvaa koiraa.
Voi olla tavallistakin mielenkiintoisempaa kakkanäytteen otto, jos on oikein kova ripuli. Tulee purkki nopeasti täyteen.Paskajuttuja edelleen. Saikkua maanantaihin ja paskan viljely. Jee-e.