Eivät ole mun matka, herra 42kmOk nonnin otettasko oikeen maratonkisa et kumpi jaksaa parhaiten?
Eivät ole mun matka, herra 42kmOk nonnin otettasko oikeen maratonkisa et kumpi jaksaa parhaiten?
Panemisessa pärjäisit, kun Joni oletettavasti tulisi jo ennen kisapaikalle pääsyä.Eivät ole mun matka, herra 42km
Käsittääkseni mulla ei ole likikään Jonin kokemusmäärää siinä :dunno:Panemisessa pärjäisit, kun Joni oletettavasti tulisi jo ennen kisapaikalle pääsyä.
Onneksi tulen triplasti vähintään! :alppu:Panemisessa pärjäisit, kun Joni oletettavasti tulisi jo ennen kisapaikalle pääsyä.
Jostapa tulikin mieleeni, että oksennustauti oli pahimpina hetkinä sitä luokkaa, että en kerennyt oksentaa sängyn viereiseen ämpäriin vaan materiaalit mäjähti suoraan sänkyyn. Semisti vitutti sillä hetkellä. Nyt jo huvittaa. Petivaatteiden ostoks se sitten meni.Kolme lakanoille laukeemista ei ookkaan läheskään niin nolo kun yks.
Jostapa tulikin mieleeni, että oksennustauti oli pahimpina hetkinä sitä luokkaa, että en kerennyt oksentaa sängyn viereiseen ämpäriin vaan materiaalit mäjähti suoraan sänkyyn. Semisti vitutti sillä hetkellä. Nyt jo huvittaa. Petivaatteiden ostoks se sitten meni.
Linkkiaina välillä aiheuttaa pientä päänvaivaa. Mitä kaikki pyykinpesu symbolit tarkoittavat? Miten pestävät vaatteet on hyvä lajitella ja käsitellä? Voiko vaatteiden nukkaantumista ehkäistä pesutapoja muuttamalla? Mitä tehdä kun puuvillainen paita ei puhdistu pesussa kunnolla? Miten pesupähkinät toimivat apuna pyykkiä pestäessä? Huuhteluaine - tarvitaanko sitä edes? Ja mitä ihmettä on pesuaineiden yhteydessä mainittava zeoliitti? Näihin ja muutamaan muuhunkin, pyykinpesua käsittelevään kysymykseen löydät vastauksen Siivous Infon pyykinpesu –osiosta.
Alta löydät joitain pyykinpesua käsitteleviä artikkeleita.
a) En oikein usko saavani parisängyn petauspatjaa mahtumaan pyykkikoneeseen.
Oikeen miehen se sitte on löytäny.a)
c) Nainen on niin oksennusfobinen ihminen että se ei tasan varmasti enää ikinä anna pildee noissa petivaatteissa vaikka niille tekis mitä.
Meinaat, että nainen ei vaihdu esim. seuraavan kuukauden sisään muuten vaan? Seuraava voi ihan hyvin olla joku eritefetisisti.c) Nainen on niin oksennusfobinen ihminen että se ei tasan varmasti enää ikinä anna pildee noissa petivaatteissa vaikka niille tekis mitä.
A) Niissä on yleensä vetskari sen suojan päällä, jolla sen suojan saa irti.a) En oikein usko saavani parisängyn petauspatjaa mahtumaan pyykkikoneeseen.
b) Alkoivat olemaan elämänsä ehtoopuolella muutoinkin
ja viimeisimpänä vaan ei vähäisimpänä:
c) Nainen on niin oksennusfobinen ihminen että se ei tasan varmasti enää ikinä anna pildee noissa petivaatteissa vaikka niille tekis mitä.
Oletko muuten sitten jossain kahden ja puolen tunnin maratonkunnossa?Ok nonnin otettasko oikeen maratonkisa et kumpi jaksaa parhaiten?
Ryskytetty oikein kunnolla, luulen ma?Vituttaa kun on paskaksi mennyt joustinpatjasänky ja oon niin pihi äijä, etten raaski uutta ostaa. Pitäähän tuo mut kuitenkin maan pinnan yläpuolella ainakin toistaiseksi.
Voi sitä meidän Leeviä, voi sitä.Ryskytetty oikein kunnolla, luulen ma?
Voi sitä meidän Leeviä, voi sitä.
Anteeks. Ei toistu.Mosse vois vähän miettiä niitä rajoja. Nytkin meinasi mennä niin kahvit kuin näppis vaihtoon.