Kannattaa yrittää tavoitella vaikkei kiinni saisikaan :idea:.Taisi olla neljäs tai viides tänä vuonna joka tuli juttelemaan ja vetokaveriksi kysymään. Tosin naisia olleet kaikki eli vauhdit ei vielä M40 -sarjassa riitä minnekään. Silti.
Veikkaan, että ihminen.Ja erinomainen evoluutiviinen vastaus sille joukolle, joka on alkanut pitää kestävyysjuoksua epäterveellisenä ja haitallisena liikuntamuotona. Tai siis kysymys: mikä eläinlaji on tämän planeetan paras kestävyysjuoksija eli ihminen.
Kai mikä tahansa touhu on epäterveellistä, jos jatkuvasti poistuu mukavuusalueelta asenteella 'ei tuskaa ei kehitystä'.Ja erinomainen evoluutiviinen vastaus sille joukolle, joka on alkanut pitää kestävyysjuoksua epäterveellisenä ja haitallisena liikuntamuotona.
Savolainen?Hyvä juttu juoksusta.
Ja erinomainen evoluutiviinen vastaus sille joukolle, joka on alkanut pitää kestävyysjuoksua epäterveellisenä ja haitallisena liikuntamuotona. Tai siis kysymys: mikä eläinlaji on tämän planeetan paras kestävyysjuoksija eli ihminen.
Ei oo Mosse.Savolainen?
Nono, mä sentään olen juossut maratoonia 5 tuntia 20 minuuttia.Ei oo Mosse.
Itsekin juossut maratonia yli 5h ilman oheislajeja. Edellisenä iltana testasin että kulkeeko juoksu. Kulki, mutta seuraavana päivänä ei oikein kylläNono, mä sentään olen juossut maratoonia 5 tuntia 20 minuuttia.
Cool. Montako tuossa ajassa ehtii juosta, kai ny muutama menee?Nono, mä sentään olen juossut maratoonia 5 tuntia 20 minuuttia.
Kuulemma runkkauksen kans saa meneen liki 20h.Itsekin juossut maratonia yli 5h ilman oheislajeja.
Noi jutut täytyy vaan opetalla kantapään kautta.Akillesta kiristää, mikä avuksi? Kobolttia ja jesaria?
Kuolema tulee. Ota mukava asento.Akillesta kiristää, mikä avuksi? Kobolttia ja jesaria?
Mulkku käteen vaan jne.Kuolema tulee. Ota mukava asento.