Ostin tommosen kylmägeelin. Mut turhake on kun sama se on suihkulla sumutella ja saa kovemmat lämpöerot.Kylmä/kuuma-hoito kyllä tekee perkeleen hyvää melkein vaivalle kuin vaivalle. Sitä kannattaa mankelonkin kokeilla.
Suiku on hyvä. Kunhan vaan muistaa lopettaa kylmään suihkuun.Ostin tommosen kylmägeelin. Mut turhake on kun sama se on suihkulla sumutella ja saa kovemmat lämpöerot.
Kylmägeelihän ei vaikuta ollenkaan samalla tavalla kuin kylmä vesi. Ja nyt kun puhuit lämpötilaeroista niin älä helvetissä millään kuumalla vedellä mene lämmittelemään vaan lämpimällä.Ostin tommosen kylmägeelin. Mut turhake on kun sama se on suihkulla sumutella ja saa kovemmat lämpöerot.
Nojoo tota höpistään, mutta eipä se kauhean merkityksellistä eroa tuo hoidon tehoon.Suiku on hyvä. Kunhan vaan muistaa lopettaa kylmään suihkuun.
Oli jo liedellä vesi kiehumassa.Kylmägeelihän ei vaikuta ollenkaan samalla tavalla kuin kylmä vesi. Ja nyt kun puhuit lämpötilaeroista niin älä helvetissä millään kuumalla vedellä mene lämmittelemään vaan lämpimällä.
Ja nestemäinen typpi viilennystä varten.Oli jo liedellä vesi kiehumassa.
Olen soveltanut tätä niin että järvi on korvattu lumihangella.Krapulaan on parasta kuuma sauna - kylmä järvi - kuuma sauna - kylmä järvi ja sitä polkua.
Ihan mikä vaan tuntuu luontaiselta.Olen soveltanut tätä niin että järvi on korvattu lumihangella.
"Kolmasti lumihankeen saunasta munasiltaan ja ei näy kankkusta enää" - vanha pirkkalainen sananlasku.
Tosin ei olla vielä keksitty että mitä kesäksi keksisi? Jääpaloja peräaukkoon?![]()
Tuolla kylmäkuumalinjalla jos jatketaan... Kokeile vaikka kekälettä ja jääpalaa vuorotellen.Olen soveltanut tätä niin että järvi on korvattu lumihangella.
"Kolmasti lumihankeen saunasta munasiltaan ja ei näy kankkusta enää" - vanha pirkkalainen sananlasku.
Tosin ei olla vielä keksitty että mitä kesäksi keksisi? Jääpaloja peräaukkoon?![]()
Tilanne ohi / hallinnoitu.Minnuu kakattaa.
Reaalimaailman elämänhallintaa löytyy vielä!Tilanne ohi / hallinnoitu.
Jos sinulla on tarpeeksi iso pakastin voit käyttää sitä kesällä lumihangen korvikkeena, mutta kannattaa varmistaa se, että pakastimen saa tarvittaessa auki myös sisäpuolelta, koska muuten voit joutua olemaan pakastimessa siihen asti kunnes joku tulee päästämään sinut pois sieltä.Olen soveltanut tätä niin että järvi on korvattu lumihangella.
Rassu on nimennyt pippelinsä Kankkuseksi!Olen soveltanut tätä niin että järvi on korvattu lumihangella.