Mulla on flunssa siinä vaiheessa että ei tule enää 5 litraa räkää päivässä. Enämpi semmosta kiinteää muotoa. Ei tässä kuitenkaan terveitä vielä olla.Vähän tuntuu siltä, että jää huomennakin väliin.
Mulla on flunssa siinä vaiheessa että ei tule enää 5 litraa räkää päivässä. Enämpi semmosta kiinteää muotoa. Ei tässä kuitenkaan terveitä vielä olla.Vähän tuntuu siltä, että jää huomennakin väliin.
Itselläkin nuo selkäkivut johtuvat vain ja ainoastaan siitä, kun en silloin 16 kesäisenä polttanut tupakkia:ahem: Josta tuli mieleen.. Pitääpä käydä aikoja fysiterapaatilta varaamassa IHAN ILMAISIA semmoisia. Kannattaa olla pensaklupin jäsen.Moe on AINA kipee.
Kannattais ehkä alkaa polttaa tupakkia, tupakoitsijat on näemmä paljon harvemmin kipeenä kuin tupakoimattomat.
Ne on ne kotihommat semmosia, että yhdellä jos toisella JUST sillon alkaa särkeä paikkoja.Selkävaivat tuntuvat olevan yleisiä.
Itsellekin tänään siivotessa ja huonekaluja siirrellessä iski kramppi ja siivous jäi kesken. Selkä on niin hiton kipee mutta kohta saunaan ja loikoilemaan. Ehtiihän noita kotiaskareita jatkaa sitten huomenna jos selkä vaan on yhtään paremmassa kunnossa.
Tarkottaako tämä nyt sitä, että kun mun tarttis huomenaamulla imuroida, että ens yönä ois selkäsäryn syytä iskeä?? Sehän on kätevää!! :ahem::ahem:Ne on ne kotihommat semmosia, että yhdellä jos toisella JUST sillon alkaa särkeä paikkoja.
Voi kukin kuvitella, kun on nuoruudessa ajanut crossia ja pelannut lentistä mitä tärähdyksiä selkä on saanut. Siihen päälle voimaharjoittelu ja esim. hypyt painojen kanssa yms.Selkävaivat tuntuvat olevan yleisiä.
Itsellekin tänään siivotessa ja huonekaluja siirrellessä iski kramppi ja siivous jäi kesken. Selkä on niin hiton kipee mutta kohta saunaan ja loikoilemaan. Ehtiihän noita kotiaskareita jatkaa sitten huomenna jos selkä vaan on yhtään paremmassa kunnossa.
Heräät niin mutkalla, jotta toivoisit asuvasi fysioterapeutin kanssa.Tarkottaako tämä nyt sitä, että kun mun tarttis huomenaamulla imuroida, että ens yönä ois selkäsäryn syytä iskeä?? Sehän on kätevää!! :ahem::ahem:
Ei ole ennen tullut jumpattua rakkoa.Sain ehkä elämäni ensimmäisen rakon jalkapohjaan, vasempaan kantapäähän tarkemmin sanottuna, viikonloppuna uusilla kengillä kierreltyäni ja sunnuntain pitkä lenkki sitä jalkaa varaten ja toiselle kompensoiden löi oikean lonkan ihan juntturaan.
Siinä yks pieni lisä mun lyhyeen urheiluvamma uraan. Ja eiköhän tämäkin kevyellä jumpalla parissa päivässä katoa.
Mäkään en oo koskaan runkannu!Ei ole ennen tullut jumpattua rakkoa.