Fyysisten vaivojen valitteluotsikko

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

Mangelo

Well-known member
Kurkkussa orastavaa karheutta, vaikka ulkona en ole ollut oikeastaan pariin päivään. Virusta pukkaa?
Kurkussa karheutta, poskionteloissa nihkeyttä, huulessa paise, hampaanjuuria vihloo.

Muuten olo on niin turta ja lämmin ettei tunne olevansa sairas. Vois hiihtää illalla vaikka 2h.

Knoukka

Well-known member
Kurkkua kutisee ja käheää, kroppa vähän hellänä. Pysy flunssa pois, pysy pois.
36,1 lämpötila eli muutama kymmenys lämpöä normaaliin. Tosin mittasin just kun heräsin lämpimän torkkupeiton alta sohvalta johon paistoi aurinko.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
:frown:pahus! 4-5 päivää kolotellut ja tänään alkoi lämpö nousta kymmenys kerrallaan... Mää oon aina tälläinen kituja, tulisi edes kunnon kuume ja lähtis pois.
Omituinen flunssa/virus. Nyt aamulla kuume laskenut pois, mutta vatsa edelleen kuralla. Voisin ottaa Oopeelle uusen 'kuvan'... tai sitten se on se eilinen mustamakkara joka jyllää.

Mangelo

Well-known member
Ärsyttävän hidas flunssa... viikon jo olleet paikat semitukkoiset. Oikeestaan tämä ei haittaa mitään toimintaa mutta ei sitä nyt viitsi riehuakaan.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Kurkku karhea ja keuhkoissa pientä painon tunnetta. Olenhan mä tässä ollutkin kohta jo viisi päivää terveenä, että onhan se aikakin uuden taudin alkaa tehdä tuloaan :doubtful:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
On muuten käsittämätön sairausaalto liikkeellä Suomessa. Firmasta melkein joka toinen on joko kotona potemassa tai muuten röhii. Sama tilanne ex-firmassakin.

Itsellä ei mitään tuntemuksia. Ei muutaku kokka kohti uusia kokemuksia! :thumbup:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Illalla 38,2, nyt aamulla puoli kuudelta 37,4. Kuumemittarin lukemat siis. Yskittää ja koskee joka paikkaan, illalla meinas vähän nenäkin vuotaa. Pitää kohta soittaa lekurille.

Miten mä voin oikeesti olla koko ajan kipee? Siis eihän tää oo mahollista... HÄH?! KERTOKAA!! :mad:

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Ei ole vieläkään tänä talvena pöpö iskenyt. Olenkohan joutunut johonkin boikottiin?

Naama on kyllä riemunkirjava jostain ihottumasta ja kaverilla revähti eilen jalka sulkapalloilussa, mutta muuten ei oikein pääse valittamaan.

Knoukka

Well-known member
Kurkku kipee ja olo kans. Mutta miten vittu voi lämpö olla 34,6!?! Mulla on kyllä luonnostaan matala lämpötila, mutta eikö tollanen oo jo alilämpöä? Mittasin kahdesti ennen sängystä nousua.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kurkku kipee ja olo kans. Mutta miten vittu voi lämpö olla 34,6!?! Mulla on kyllä luonnostaan matala lämpötila, mutta eikö tollanen oo jo alilämpöä? Mittasin kahdesti ennen sängystä nousua.
Mittasit varmaan sun molon?:doubtful:

Itsellä menee pirun jumiin alaselkä hihtämisestä. Pitää varata aika fys.terp. Hintti Pervosen pakeille.:ahem:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
+38,3C. Oon aika töttöröö. Päikkäreitä vetäny koko iltapäivän ja alkuillan.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Kuumetta heti aamusta 38,3. Olo on sen mukainen. Vaati aikamoista tahdonvoiman keskittämistä, että pystyi nousemaan sängystä. Kohta joutunee menee sinne takas.

Knoukka

Well-known member
Kuumetta heti aamusta 38,3. Olo on sen mukainen. Vaati aikamoista tahdonvoiman keskittämistä, että pystyi nousemaan sängystä. Kohta joutunee menee sinne takas.
Nyt Juskis heti erikoislääkärille ja homemittauksen vaatiminen välittömästi. Toi ei oo nyt normaalia ja kroonistumisen riski nousee koko ajan.

Itella kurkku kuivankipee ja 34,9 kainalossa.

Knoukka

Well-known member
Sen verran vielä toipilas, että tämän päivän treeniksi riittää siivous. Hien pukkasi kun vaihdoin 220x240cm pussilakanat.

Knoukka

Well-known member
Pää täynnä räkää ja suussa sellanen ällö limakelmu. Vittu. Muuten sellanen puolikuntoinen fiilis.