Fyysisten vaivojen valitteluotsikko

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Pää amputoitiin viikko sitten aivokalvon tulehduksen takia. Nyt tässä totutellut pari päivää kotona. (Kotiohjaaja Ellu auttaa tämän kirjoittamisessa. Hei kaikille TV:ELLU :thumbfh: )

Tutussa ympäristössä sisätiloissa pärjää itseasiassa yllättävän hyvin. WC-käynnit ja sauna workkii. Oluen juonti tosin vaatinee hieman lisäharjoitusta. Kapakassakaan ei tule ongelmia kun misut ei kaikkoa jo pelkän pärstän perusteella. Muutenkin pystyy liikkumaan paikoissa joissa ei ennen naamaansa iljennyt näyttää.

Varsinaiset ongelmat on kaveripiirissä. Kukaan ei tunnista. Jouduin eroamaan Facebookistakin ylläpidon päätöksestä.
Nyt roiskahti näytölle :D:D:D

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jaahas, Pirisen poika kehittelee kuumetta.

Itsehän olen vain jumissa treeneistä. Ja paskahätä vaivaa, mutta se helpottaa jahka toi akkalauma lähtee kouluun ja töihin. Vapautuu nimittäin vessat siinä vaiheessa.:thumbup:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Kuumettahan mä toivoinkin.. Yskä on sitten eri asia. Se estää nukkumisen tehokkaasti. Kyllä vieläkin on kuumeinen ja kipeä olo, mutta ei ihan samassa mittakaavassa kuin eilen illalla. Tosin lämmöt oli jotain 36,7 johonkin kolmeen - neljään asti ja illemmalla oli sitten enemmän. Ja välittömästi herättyäni oli 36,3, eli saman kaavan mukaan tänään illalla olis 37,7. Ehkä se ei mee ihan noin yksioikoisesti.

Yhdeltä olis lekuri.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Kuumettahan mä toivoinkin.. Yskä on sitten eri asia. Se estää nukkumisen tehokkaasti. Kyllä vieläkin on kuumeinen ja kipeä olo, mutta ei ihan samassa mittakaavassa kuin eilen illalla. Tosin lämmöt oli jotain 36,7 johonkin kolmeen - neljään asti ja illemmalla oli sitten enemmän. Ja välittömästi herättyäni oli 36,3, eli saman kaavan mukaan tänään illalla olis 37,7. Ehkä se ei mee ihan noin yksioikoisesti.

Yhdeltä olis lekuri.
Mulle kelpais joku 3-4 päivän lievä kuumeilu.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Mulle kelpais joku 3-4 päivän lievä kuumeilu.
Ei se lievä kuumeilu mitään, mutta ne muut oireet. Kun toi kuume kerralla nousee ylös, niin sen jälkeen oon yleensä ollut aika terve. Mutta ei tällä kertaa. Vähänkään jos tekee jotain 10-sormijärjestelmällä kirjoittamista raskaampaa, niin on hiki päällä. Yskä, pää täynnä räkää, aivot ei vaan toimi, väsyttää jatkuvasti, ei pysty nukkumaan.. Kyllä mä edelleen vaihtaisin tän sellaiseen versioon, jossa sairastetaan tehokkaasti :thumbfh: ja nopeesti ja tervehtyis sitten, että pääsis normaaliin päiväjärjestykseen.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Ei se lievä kuumeilu mitään, mutta ne muut oireet. Kun toi kuume kerralla nousee ylös, niin sen jälkeen oon yleensä ollut aika terve. Mutta ei tällä kertaa. Vähänkään jos tekee jotain 10-sormijärjestelmällä kirjoittamista raskaampaa, niin on hiki päällä. Yskä, pää täynnä räkää, aivot ei vaan toimi, väsyttää jatkuvasti, ei pysty nukkumaan.. Kyllä mä edelleen vaihtaisin tän sellaiseen versioon, jossa sairastetaan tehokkaasti :thumbfh: ja nopeesti ja tervehtyis sitten, että pääsis normaaliin päiväjärjestykseen.
Sepä se siinä kuumessa onkin, et yleensä tulee kaikkee vittumaisia kylkiäisiä.

"Paskan möivät!"

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Sairastin eilen jonkun minivatsataudin :yuck: Huono olo alkoi kolmen maissa, neljältä makasin sängyssä ja puol viideltä vessan lattialla. Kuumekin nousi hetkeksi. Pahinta oloa kesti ehkä kolmisen tuntia, ja iltamyöhällä oli jo suht ok olo. Nyt on taudista muistona enää hieman hellät vatsalihakset.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mulle iski lorvikatari.

Ei jaskanut lähteä seuran uintitreeneihin. Väsy päällä.:thumbfh:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Mulle iski lorvikatari.

Ei jaskanut lähteä seuran uintitreeneihin. Väsy päällä.:thumbfh:
Jos lorvikatari tuottaa forumille 'solkenaan' tämänaamuisen kaltaista juttua, niin toivon sinun potevan lorvikataria useamminkin. Se on viihdyttävää. :thumbup:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jos lorvikatari tuottaa forumille 'solkenaan' tämänaamuisen kaltaista juttua, niin toivon sinun potevan lorvikataria useamminkin. Se on viihdyttävää. :thumbup:
:eek!::eek!::eek!:

Njaa, pitää vissiin useammin olla 'lorveissa' täällä. Vastavetona Burbin ja Kouvon 'lärveissä' oloon täällä.:D:D:alppu:

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
:frown:pahus! 4-5 päivää kolotellut ja tänään alkoi lämpö nousta kymmenys kerrallaan... Mää oon aina tälläinen kituja, tulisi edes kunnon kuume ja lähtis pois.

Knoukka

Well-known member
Kurkkua kutisee ja käheää, kroppa vähän hellänä. Pysy flunssa pois, pysy pois.