Ned Flanders
Diddlido springfielder
Siihen vielä punkku ja kahvi, niin pääsee lääkitykseen.Jätkä on selkeesti kipannu kontillisen kuohujuomaa. Kyllä närästää hei.
Varma ja oma tieto.
Siihen vielä punkku ja kahvi, niin pääsee lääkitykseen.Jätkä on selkeesti kipannu kontillisen kuohujuomaa. Kyllä närästää hei.
Kunpa olisinkin, mutta oon vaan tehny töitä kaikki päivät ja illat ja yöt pyöriny valveilla omassa sängyssä.Jätkä on selkeesti kipannu kontillisen kuohujuomaa. Kyllä närästää hei.
Tästä aiheesta puhuttiinkin, kun oltiin ihanat naiset rannalla.Närästys vaikeni perjantaina ja pysytteli poissa viikonlopun yli. Nyt yrittää palailla. Ja matkakuume on ainaskin 107!
Kyllä! Ostin muuten eilen sixpackin - jogurttia! :thumbup:Tästä aiheesta puhuttiinkin, kun oltiin ihanat naiset rannalla.
Niin minäkin!Kyllä! Ostin muuten eilen sixpackin - jogurttia! :thumbup:
Tätä päivää en uskonut näkeväni!Juskanen sanoi:(17:44):
nyt on pakko myöntää, että mulla on liikaa kenkiä
Sähän voisit tilata paikalle jonkun tapaturma hemmon pitämään koulutusta, liiallisten irtokenkien aiheuttamista vaara tilanteista :thumbup:Tätä päivää en uskonut näkeväni!
Juskanen sanoo (18:44):
nyt on pakko myöntää, että mulla on liikaa kenkiä
Juskanen sanoo (18:44):
eteisessä!
Kriisiapua tilattu! Ei oo Juskanen nyt todellakaan oma itsensä, kun menee tollasta laukomaan.Sähän voisit tilata paikalle jonkun tapaturma hemmon pitämään koulutusta, liiallisten irtokenkien aiheuttamista vaara tilanteista :thumbup:
Tarkistappa se kenkä.. Joku on varmasti istuttanut jonku mikrosirun tms siihen jolla se kenkä on saatu toimimaan sua vastaan. Ei ne muuten emäntäänsä vahingoittais.Siis jumalauta. Loukkasin itseni KENKÄÄN! Avohaava korkokengästä, miten on mahdollista???? Sattuukin vielä :frank:
Se on tää stressi, kun saa puhumaan päättömiäKriisiapua tilattu! Ei oo Juskanen nyt todellakaan oma itsensä, kun menee tollasta laukomaan.
Oli muuten vielä ne kengät, jotka mulla oli mööttessä.Tarkistappa se kenkä.. Joku on varmasti istuttanut jonku mikrosirun tms siihen jolla se kenkä on saatu toimimaan sua vastaan. Ei ne muuten emäntäänsä vahingoittais.
Ne oli hienot kengät!Oli muuten vielä ne kengät, jotka mulla oli mööttessä.
Ehkä oikeasti pitäis raivata kulkuväylää tuohon eteiseen, ettei tarvitsis loikkia ja kompuroida...