Fyysisten vaivojen valitteluotsikko

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Närästys vaikeni perjantaina ja pysytteli poissa viikonlopun yli. Nyt yrittää palailla. Ja matkakuume on ainaskin 107!

72

Well-known member
Närästys vaikeni perjantaina ja pysytteli poissa viikonlopun yli. Nyt yrittää palailla. Ja matkakuume on ainaskin 107!
Tästä aiheesta puhuttiinkin, kun oltiin ihanat naiset rannalla.

sakuraba

Well-known member
Ui jui jui, ai jai jai. Akillesjänne meni melkein poikki huhtikuussa, ens viikolla kipsi pois jalasta.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Vähän kun eilen kävin kävelemässä, niin heti löi tulehduksen oikeaan polveen. Nyt se on tulikuuma.:thumbfh:

Ei hyvä heilu tästä.:nope:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Mulla on nyt harvinaisia hetkiä.. Vain pientä kolotusta pohkeissa! :ahem:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Siis jumalauta. Loukkasin itseni KENKÄÄN! Avohaava korkokengästä, miten on mahdollista???? Sattuukin vielä :frank:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Geiloord jätti sit taktisesti mun seuraavan lainin pois!! :mad:

Juskanen sanoo (18:44):
nyt on pakko myöntää, että mulla on liikaa kenkiä
Juskanen sanoo (18:44):
eteisessä!

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Sijainti
Suomi Finland
:D:D Sähän voisit tilata paikalle jonkun tapaturma hemmon pitämään koulutusta, liiallisten irtokenkien aiheuttamista vaara tilanteista :thumbup:
Kriisiapua tilattu! Ei oo Juskanen nyt todellakaan oma itsensä, kun menee tollasta laukomaan.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Siis jumalauta. Loukkasin itseni KENKÄÄN! Avohaava korkokengästä, miten on mahdollista???? Sattuukin vielä :frank:
Tarkistappa se kenkä.. Joku on varmasti istuttanut jonku mikrosirun tms siihen jolla se kenkä on saatu toimimaan sua vastaan. Ei ne muuten emäntäänsä vahingoittais. :(

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Tarkistappa se kenkä.. Joku on varmasti istuttanut jonku mikrosirun tms siihen jolla se kenkä on saatu toimimaan sua vastaan. Ei ne muuten emäntäänsä vahingoittais. :(
Oli muuten vielä ne kengät, jotka mulla oli mööttessä.

Ehkä oikeasti pitäis raivata kulkuväylää tuohon eteiseen, ettei tarvitsis loikkia ja kompuroida...