Dominicin partapeli: Aja Dominicin parta - En - Hi hi hi, kutittaa.Parta kutiaa.
No voi vittu.Töissä kiertänyt flunssa asettui sitten minuun. Kurkku saakelin kipee ja joka paikkaan koskee. Pitänee mitata kuume ja soitella lekurille tuossa kohta.
Ai saatana. Kurkkukipu on muutenkin saatanasta.Suht kuumat tunnelmat on ollu tänään makkarissa peiton alla. Molemmilla kuume hujottanu parraimmillaan yli 39:ssä. Saunalukemat yhteensä.
800mg buranaa ja nyt on taas vähä ihmismäisempi olo.
Tuu vaan. Voit työntä kielen mun kurkkuun. Tulin just lääkäristä ja labrasta. Lääkärintodistuksen mukaan streptokokin aiheuttama nielutulehdus a.k.a. angiina.Ai saatana. Kurkkukipu on muutenkin saatanasta.
Millonhan mulla on viimeksi ollu kuumetta. Ois kiva välillä vähän sairastaa. Mitä jos tuun viikonlopuksi nuolemaan sua (ja tarpeen vaatiessa geilistäkin, jos hänessäki ois pöpöjä)?
Nyt alkaa kaikki oireet olla mennyttä. Ehkä vois lepäillä vielä päivän ennen rauhallisten hikoiluharjotteiden aloittamista.Mietin tässä mennäkö töihin. Kurkussa on edelleen jotain, mutta enää ei ole heikottava olo. Eilen oli sellainen relaxantti olo että kehonsisäisistä tulehduspesäkkeistä limat lähteneet irtoamaan. Nenästä ei vaan edelleenkään tule mitään. Nyt jotain ihme nipistelyä päässä. Päälaella on yksi näppyläpiste joka tuntuu herkältä koskiessa. Se säteilee lähinnä oikeaan puoliskoon.
Niin tai lopetat sen kielen syömisen.Purin eilen kieleen haavan ja siihen sattuu vieläkin syödessä aivan pirusti. Pitää siis lopettaa syöminen. :ahem:
Itsehän menen ylihuomenna pienkirurgiseen toimenpiteeseen. Toimenpiteestä lähtee näyte patologille. Vähän jännittää tuo näyte nyt kyllä.Ylihuomenna pääsen avautumaan neurologille. Odotettavissa horroria.
Pikkuveli vähän isompaan kirurgiseen toimenpiteeseen menossa varmaan kuukauden sisään. Toivottavasti toipuu.. Horroria ja kauhistelua odotan, koska olen toiminut ihan toisin mitä minulle suositeltu. No kattoo.Itsehän menen ylihuomenna pienkirurgiseen toimenpiteeseen. Toimenpiteestä lähtee näyte patologille. Vähän jännittää tuo näyte nyt kyllä.
En sitten mennyt onneksi. Olo on yhtä helvettiä ja pahenee vaan....:jaska:Kuumetta pukkaa ja olo ompi tukkoinen:frown: Saas kattoo meneekö huomenna töihin. Raskas kalusto tehovalvonnassa tämän viikon kuulemma. Sakot väsyneenä ajamisestakin tietty napsahtaisi.....näin ne nuoremmat konstaapelit asian muna pystyssä tulkitsevat.
Astma?En sitten mennyt onneksi. Olo on yhtä helvettiä ja pahenee vaan....:jaska:
:ahem: Se nyt ainakin:ahem:Astma?