Olis kyllä hyvä nyt päästä pukille, totta vie!:ahem:No se kyllä se on se alhaalla sahaus eikä ylös nostelu joka mulla selän väsyttää. Vajaan metrin saa olla pukki että on kohillaan.
Olis kyllä hyvä nyt päästä pukille, totta vie!:ahem:No se kyllä se on se alhaalla sahaus eikä ylös nostelu joka mulla selän väsyttää. Vajaan metrin saa olla pukki että on kohillaan.
Tajusin vasta illalla, että se tukkien raahaus metsästä sahauspaikalle tais vetää selän nalkkiin. Olipa painavia. Se nosto pukille, sitten viimeisteli selän. Jalat suorana ja selkä kaarella kuin kissalla nostelin varmaan.:thumbfh:No se kyllä se on se alhaalla sahaus eikä ylös nostelu joka mulla selän väsyttää. Vajaan metrin saa olla pukki että on kohillaan.
Olisikohan ollut ihan tukkeja?:doubtful:Tajusin vasta illalla, että se tukkien raahaus metsästä sahauspaikalle tais vetää selän nalkkiin. Olipa painavia. Se nosto pukille, sitten viimeisteli selän. Jalat suorana ja selkä kaarella kuin kissalla nostelin varmaan.:thumbfh:
Paitsi Pessisen Jaakko, maailman vahvin mies. :eek!:Olisikohan ollut ihan tukkeja?:doubtful:
Pikkutukkia tai kuitupuuuta/propseja mieluummin?
Kun tukki on noin 4- 6m pitkä ja latvaläpimitta yli 16 sm. Semmoinen minimi.
Kyllä niitä jonkun raahaa käsipelissä, mutta ei montaa ja eikä nostele pukille...
Kevyttä haapaa ei sitten lasketa, eikä leppää yms, eikä yleensä alle 4 m....
Sen verta harmittaa Moen puolesta etten viitsi edes vitsiä vääntää asiasta.Moehan hajoaa palasiksi ihan tässä ja nyt..
Ojankaivuuseen siis, hep :ahem:Hiukan liikaa on ilmeisesti tullut istuttua koneella viimeaikoina, koko selkä on kipeänä lantiosta niskakuoppaan. :dunno: Tänään kun yritin venytellä seisaallaan, niin jossain kylkiluiden takana alkoi vihloa niin että hyvä kun ylös pääsi. Ei sopisi sihteerikön duuni meikäläiselle.
Fakta on se, että juoksulenkit mun elämässä on nyt juostu.:thumbfh: Pitää keksiä muuta.Sen verta harmittaa Moen puolesta etten viitsi edes vitsiä vääntää asiasta.
Kyllähän se niin on että jos ei yli 4-kymppistä miestä mistään kohtaan kolota aamuisin, niin se on kuollut. :thumbfh: :dunno:Fakta on se, että juoksulenkit mun elämässä on nyt juostu.:thumbfh: Pitää keksiä muuta.
Ehkä yritän vetää läpi sen kuntosarjan triathlonin Kuopiossa. Seuraava viikko sitten podetaan polvia.
Yks hyvä juttu kuitenkin: Olen juossut elämäni aikana maratonin. Kaikki tervejalkaisetkaan eivät ole sitä tehneet.:thumbup:
Suuri haaveeni, jota ei nyt yhtään ole auttanut se että talvella hajos nilkka, toukokuussa keuhkot ja viimeisimpänä polvet.. Ensi vuosi menee sitten toisenlaisen hajotuksen kanssa, niin joskohan sitä sen jälkeen joku vuosi juoksisi... :thumbfh:Yks hyvä juttu kuitenkin: Olen juossut elämäni aikana maratonin. Kaikki tervejalkaisetkaan eivät ole sitä tehneet.:thumbup:
Mikä sullakin on kun koko ajan paska housussa? Vaihda ruokavaliota hyvä mies.Pakki sekasin eli vatta kuralla.
Veikkaan että tuo vika on korvienvälissä.Mikä sullakin on kun koko ajan paska housussa? Vaihda ruokavaliota hyvä mies.
Oikeastaan mulla on aika harvoin. Veikkaan että alkomaholilla oli osuutta asiaan. 3: olmena päivänä tuli pikkasen otettua.:alppu:Mikä sullakin on kun koko ajan paska housussa? Vaihda ruokavaliota hyvä mies.
Veikkaan että maksassa ja munuaisissa.Veikkaan että tuo vika on korvienvälissä.