Mieshän hajoaa osiin!
Keuhkoputkentulehduksen jälkeen ekan pienen liikuntaurakan jälkeen alkoi jälleen kerran tuntua alaselän ja vasemman lonkan tienoilla kipua ja lonkkanivel naksui ja muuta. Kävin lääkärissä ma 29.6. ja se väänteli ja kyseli ja totesi että vaikuttaa lihasperäiseltä, ei tarvi vakavia operaatioita kuha muistaa reenata lihaksia.
Illalla ma 29.6. kävin jo lenkillä ja ti 30.6. pelasin futista. Pelin alussa yhden potkun jälkeen rupes tuntumaan oikean polven sisäsivulla vähän mutta jatkoin vielä puolisen tuntia kunnes totesin etten uskalla potkia paloa kovin kovaa, ettei jalkaan satu, ja siirryin sivuun. Siinä ku vähän jäähtyili, niin rupesi kipu tuntumaan juostessakin, mutta helpotti huomattavasti seuraavaan päivään mennessä. Torstaina uskalsin jo pelata lentopalloa, sunnuntaina futista ja maanantaina korista, eikä polvi valittanut mitään.
Viime viikon aikana hassu tunne siirtyi polven sivulta ympäröiviin lihaksiin yms. joten päätin jättää urheilut vähäks aikaa väliin. Noh, perjantaina olin kävelyllä (eihän se oo urheilua :thumbfh: ) ja yhellä askeleella tuntu siltä että polvi ois jännästi vääntynyt, kipua ei tuntunut mutta hassu ja ikävähkö tunne silti. Viikonlopun aikaan huomasin että joko mun oikean jalan reisilihaksen pää on sentin paksumpi ku vasemman tai sitten se on kuin onkin vähän turvonnut jostain (polvilumpiot yms. näyttää silti olevan samalla korkeudella kun istuu). Lisäksi koko säären lihakset tuntuu siltä ku olisin kävelly polvi ja nilkka vinossa pitkään.
Eilen rupesi tuntumaan vasemmassakin polvessa! Ja aamulla sängyssä pyöriessäni yhtäkkiä iski samanlainen lievä kivunomainen juttu samaan paikkaan ku oli aluks oikeassakin polvessa. Josko sitä vihdoin jaksaisi lääkäriin...
Todettakoon vielä, että on mulla ennenkin polvien sisäsivut kipeytyneet mutta yleensä ne on parantunu parissa päivässä.
Noh, tämä on verrattain helppoa, ainakin vielä pystyy kävelemään. :ahem: