Fyysisten vaivojen valitteluotsikko

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Selkäkipujen takia olen nyt sitten vissiin loppuelämän lääkeiden syöjä. Salazopyriniä pitäis näin alkuun vetää 1000 tabua. Eli 8 kk.:thumbfh:

Siellä on krooninen tulehduspesäke oikeassa SI-nikamassa, kertoi magneettikuvat. ..ttu.:nope::thumbfh:

Knoukka

Well-known member
Selkäkipujen takia olen nyt sitten vissiin loppuelämän lääkeiden syöjä. Salazopyriniä pitäis näin alkuun vetää 1000 tabua. Eli 8 kk.:thumbfh:

Siellä on krooninen tulehduspesäke oikeassa SI-nikamassa, kertoi magneettikuvat. ..ttu.:nope::thumbfh:
No voi vittuperkele. Paska juttu.

Knoukka

Well-known member
Kerrankin mulla joku vaiva tähän toikkiin. Vittumaista ihottumaa parissa sormivälissä. Kutiaa niin perkeleesti välillä. Toisaalta vaikuttaa kuivalta iholta, toisaalta tuntuu että vetistää ja turpoaa.

Mulla oli paljon pahempana tätä samaa vuosia sitten, talviaikaan silloinkin. Kävin lekurissa ja oli virus vai oliko bakteeri, joka aktivoituu stressistä, kuivasta tai mistä lie. Sillon oli stressiä, nyt ei niinkään. Ihan pelkkää duunivitutusta vaan.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Kerrankin mulla joku vaiva tähän toikkiin. Vittumaista ihottumaa parissa sormivälissä. Kutiaa niin perkeleesti välillä. Toisaalta vaikuttaa kuivalta iholta, toisaalta tuntuu että vetistää ja turpoaa.

Mulla oli paljon pahempana tätä samaa vuosia sitten, talviaikaan silloinkin. Kävin lekurissa ja oli virus vai oliko bakteeri, joka aktivoituu stressistä, kuivasta tai mistä lie. Sillon oli stressiä, nyt ei niinkään. Ihan pelkkää duunivitutusta vaan.
Arvatenkin joku veneerinen jutska.

Mangelo

Well-known member
Niin toi alaselkä eilen vähän venähti, kun hiihtolenkin jälkeen en venytellyt vaan istuin nettitv:tä katsomaan. Siinä se sitten jossain vaiheessa vaan jäykistyi ja kipeytyi. Yöllä oli nukkuessa asennonvaihtaminen tuskaa. Kävelykin tuotti aamulla tuskaa. Eiköhän se levolla parane, nyt on jo paljon parempi istuessa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Saatanan reumalääkkeistä tulee vittumainen päänsärky!:jaska::thumbfh::mad_old:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Närpee, korpee ja ahdistaa. Kun flunssa hellitti, ilmestyi kylkeen näppylöitä jotka laajenevat ja lisääntyvät todella nopeasti. Kotisairaanhoitaja (aka. avovaimo) sanoi, että se on melko varmasti vyöruusu. Katselin netistä ehdotetun taudin oireita ja totesin että niinhän tuossa jokaikinen tunnusmerkki täyttyy. :dunno: Ensimmäisen näppylän puristin hengiltä, kun luulin sitä finniksi. Voin sanoa että ei kannattanut, koski niin hitosti että hyvä kun ei taju lähtenyt.

Ei muuta kuin huomenna lekuriin jonottamaan..

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Närpee, korpee ja ahdistaa. Kun flunssa hellitti, ilmestyi kylkeen näppylöitä jotka laajenevat ja lisääntyvät todella nopeasti. Kotisairaanhoitaja (aka. avovaimo) sanoi, että se on melko varmasti vyöruusu. Katselin netistä ehdotetun taudin oireita ja totesin että niinhän tuossa jokaikinen tunnusmerkki täyttyy. :dunno: Ensimmäisen näppylän puristin hengiltä, kun luulin sitä finniksi. Voin sanoa että ei kannattanut, koski niin hitosti että hyvä kun ei taju lähtenyt.

Mulla oli sama vaiva jokunen vuosi sitten. Hirveen kuumeen ja päänsäryn iski.:thumbfh:

tmoi

No niin
Sijainti
turkus

Ai sattana :eek::eek:

Eikös toi vyöruusu ole ihan helvetin kipeä ilman puristelujakin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Aika infernaalinen päänsärky tulee noista reumalääkkeistä. Huomenna soitan, että loppuu niitten imeminen justiinsa. Mielummin selkä kipeä kuin jyskyttävä päänsärky.:mad:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Ai sattana :eek::eek:

Eikös toi vyöruusu ole ihan helvetin kipeä ilman puristelujakin.
Kyllähän tuo kylki melkoisen arka on, mutta ei ainakaan vielä niin kipeä kuin mitä lukemani jutut ovat antaneet ymmärtää. Ehkä se pahin kipu vielä antaa odottaa itseään.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki

Ja vyöruusuhan se oli. Nappeja naamaan ja hyvä tulee, ehkä.