Sehän siinä se idis onkin. Kiinnijäämisen pelko.Emmä muiden kans punastele. Sun kans tuppaa vaan vähän hävettään. Siis kun yleisellä paikalla ollaan.
Sehän siinä se idis onkin. Kiinnijäämisen pelko.Emmä muiden kans punastele. Sun kans tuppaa vaan vähän hävettään. Siis kun yleisellä paikalla ollaan.
No voi vittuperkele. Paska juttu.Selkäkipujen takia olen nyt sitten vissiin loppuelämän lääkeiden syöjä. Salazopyriniä pitäis näin alkuun vetää 1000 tabua. Eli 8 kk.:thumbfh:
Siellä on krooninen tulehduspesäke oikeassa SI-nikamassa, kertoi magneettikuvat. ..ttu.:nope::thumbfh:
Onhan niitä lumelääkkeitäkin.Oliko varmasti oikea lääkäri?
Jotka auttavat mihin vaan.Onhan niitä lumelääkkeitäkin.
Valelääkärin määrämä lumelääke luulotautiin. Toimii.Jotka auttavat mihin vaan.
Arvatenkin joku veneerinen jutska.Kerrankin mulla joku vaiva tähän toikkiin. Vittumaista ihottumaa parissa sormivälissä. Kutiaa niin perkeleesti välillä. Toisaalta vaikuttaa kuivalta iholta, toisaalta tuntuu että vetistää ja turpoaa.
Mulla oli paljon pahempana tätä samaa vuosia sitten, talviaikaan silloinkin. Kävin lekurissa ja oli virus vai oliko bakteeri, joka aktivoituu stressistä, kuivasta tai mistä lie. Sillon oli stressiä, nyt ei niinkään. Ihan pelkkää duunivitutusta vaan.
Ei voi olla kun mulkussa oo muuta vikaa kun jäykkyys.Arvatenkin joku veneerinen jutska.
Mulla oli sama vaiva jokunen vuosi sitten. Hirveen kuumeen ja päänsäryn iski.:thumbfh:Närpee, korpee ja ahdistaa. Kun flunssa hellitti, ilmestyi kylkeen näppylöitä jotka laajenevat ja lisääntyvät todella nopeasti. Kotisairaanhoitaja (aka. avovaimo) sanoi, että se on melko varmasti vyöruusu. Katselin netistä ehdotetun taudin oireita ja totesin että niinhän tuossa jokaikinen tunnusmerkki täyttyy. :dunno: Ensimmäisen näppylän puristin hengiltä, kun luulin sitä finniksi. Voin sanoa että ei kannattanut, koski niin hitosti että hyvä kun ei taju lähtenyt.
Ei muuta kuin huomenna lekuriin jonottamaan..
Ai sattanaNärpee, korpee ja ahdistaa. Kun flunssa hellitti, ilmestyi kylkeen näppylöitä jotka laajenevat ja lisääntyvät todella nopeasti. Kotisairaanhoitaja (aka. avovaimo) sanoi, että se on melko varmasti vyöruusu. Katselin netistä ehdotetun taudin oireita ja totesin että niinhän tuossa jokaikinen tunnusmerkki täyttyy. :dunno: Ensimmäisen näppylän puristin hengiltä, kun luulin sitä finniksi. Voin sanoa että ei kannattanut, koski niin hitosti että hyvä kun ei taju lähtenyt.
Kyllähän tuo kylki melkoisen arka on, mutta ei ainakaan vielä niin kipeä kuin mitä lukemani jutut ovat antaneet ymmärtää. Ehkä se pahin kipu vielä antaa odottaa itseään.Ai sattana
Eikös toi vyöruusu ole ihan helvetin kipeä ilman puristelujakin.
Lähtikö lääkityksellä vai ilman?Mulla oli sama vaiva jokunen vuosi sitten. Hirveen kuumeen ja päänsäryn iski.:thumbfh:
Lääkityksellä. Kannattaa mennä.Lähtikö lääkityksellä vai ilman?
Ja vyöruusuhan se oli. Nappeja naamaan ja hyvä tulee, ehkä.Närpee, korpee ja ahdistaa. Kun flunssa hellitti, ilmestyi kylkeen näppylöitä jotka laajenevat ja lisääntyvät todella nopeasti. Kotisairaanhoitaja (aka. avovaimo) sanoi, että se on melko varmasti vyöruusu. Katselin netistä ehdotetun taudin oireita ja totesin että niinhän tuossa jokaikinen tunnusmerkki täyttyy. :dunno: Ensimmäisen näppylän puristin hengiltä, kun luulin sitä finniksi. Voin sanoa että ei kannattanut, koski niin hitosti että hyvä kun ei taju lähtenyt.