Teitkö telemarkin?Itse heräsin kerran K-50 naisen vierestä. Hyppäsin meinaan vähän helvetin nopeesti ja pitkälle.
Teitkö telemarkin?Itse heräsin kerran K-50 naisen vierestä. Hyppäsin meinaan vähän helvetin nopeesti ja pitkälle.
Kolmijalka alastulo. Ziro pöäng.Teitkö telemarkin?
Ei muuta ku liidulla rataa betoniin, niin kyllä se siitä!Pää kipeä (aivokalvo?), kurkku myös, ja laatta meinaa lentää. Bussista noustessa hyvä kun ei taju lähteny. Parempi olla syömäti ja juoda vaan.
Johtunee mun km-korvauksista.Pää kipeä (aivokalvo?), kurkku myös, ja laatta meinaa lentää. Bussista noustessa hyvä kun ei taju lähteny. Parempi olla syömäti ja juoda vaan.
Kuulostaa ikävältä. Toivottavasti selviää suht helposti taas normaaliin tilaan.Pää kipeä (aivokalvo?), kurkku myös, ja laatta meinaa lentää. Bussista noustessa hyvä kun ei taju lähteny. Parempi olla syömäti ja juoda vaan.
Veikkaisin ruokamyrkytystä. Eiköhän tämä tästä.Johtunee mun km-korvauksista.
Tais mennä vatsanväänteillä ja muutaman tunnin kivistyksellä ohitte tämä nyt. Ruisleipäkin just maittoi niin.Voi vitun nomi jos tartutti muhun ton paskataudin. Vattaa vääntää ja turvottaa, päätäkin hieman jomottaa tai ainakin kuvittelen niin. Jalkatreenit siirrän päivällä. Piimää ja tirsat nyt jos joutuu yölla valvomaan öksennellen.
Nielu yskittää välillä vieläkin, jokin infektio varmaan siitä päätellen on, mutta päänsärky tuntuu olevan hellittämässä. Ei se särky sinänsä paha ole ollut, mutta kun välillä varsinkin yskiessä tuntuu kuin päässä olisi tavallista enemmän painetta kallon alla. Kuumetta varmaan on vähän. Juominen tuntuu auttavan.Veikkaisin ruokamyrkytystä. Eiköhän tämä tästä.
No onneksi olo kohentui. Nyt sattuu korvaankin ja kuume noussutOlo olikin melkein hyvä (no ei kyllä), niin eikös kurkku nyt helvetin kipeä ja kuumetta päälle.:jaska:
Kuumeilun ja alentuneen tajunnan tunteet ovat pysyneet poissa, mutta paine on siirtynyt oikeaan korvaan. Nielu yskittää edelleen, vaikkei kipeältä tunnukaan. Nenä on tukkoinen.Nielu yskittää välillä vieläkin, jokin infektio varmaan siitä päätellen on, mutta päänsärky tuntuu olevan hellittämässä. Ei se särky sinänsä paha ole ollut, mutta kun välillä varsinkin yskiessä tuntuu kuin päässä olisi tavallista enemmän painetta kallon alla. Kuumetta varmaan on vähän. Juominen tuntuu auttavan.
Sen lisäksi niskat jumissa ja närästää