Ihan hyvin meni siivu. Vatta kupruilee vähän vieläkin, mutta anto ajaa rauhassa.Vittu. Taas vatta kupruilee, lihaksia särkee ja nosti muutaman kymmenyksen lämpöäkin. On kuulemma noro-viruksen uutta muunnosta liikkeellä.
Huomenna pitäis ajella maallemaalle. En vittu paskataudissa lähde jos vielä aamulla on.
Vicks nenäsumute apteekista on aika hyvä/useita tunteja kerralla auttava.Onko muilla tätä ihanuutta? Keväinen katupöly ja röörit aivan tukossa. Koita tässä nyt nukkua sitten.
vit stn prkl:frown:
Mulla kans mennyt 2x nilkat. Ensin vasen, tukiside, paraneminen, puol vuotta ja sit oikee. Joten joutu ostamaan sillekin jalalle oman tukisiteen.Nilkka taittui sählyturnauksen vikassa pelissä. Kovin pahasti ei tainnut kuitenkaan käydä. Sama nilkka on nyrjähdellyt ennenkin, toivottavasti ei nyt ihan löystymään pääse.
Osta samalla kolmannellekin jalalle oma tuki. Mikäs sen nimi nyt olikaan....kouvo-tuki tai joku vastaava...Mulla kans mennyt 2x nilkat. Ensin vasen, tukiside, paraneminen, puol vuotta ja sit oikee. Joten joutu ostamaan sillekin jalalle oman tukisiteen.
Se on katos Livestrongin touhuja. Haluavat, ettei Turku Ricon puolikas ole kunnossaOnko muilla tätä ihanuutta? Keväinen katupöly ja röörit aivan tukossa. Koita tässä nyt nukkua sitten.
vit stn prkl:frown:
Potkippa mummoja vähemmän... :mad_old:Löin varpaani tossa aamusella ja on vieläkin kipeä siinä määrin että aristelen kävelyä. Pitäis vissiin ruveta käyttämään turvakenkiä kotosallakin. :nope:
Ens kerralla jätät ne 4 kaljaa juomatta.Löin varpaani tossa aamusella ja on vieläkin kipeä siinä määrin että aristelen kävelyä. Pitäis vissiin ruveta käyttämään turvakenkiä kotosallakin. :nope:
Silloin täytyy siirtyä käyttämään turvatkenkiä.Ens kerralla jätät ne 4 kaljaa juomatta.
Selvis syykin, kun kävin lääkärissä. Kylkiluu murtunut.Aiaiai, voivoivoi....
Vasen selkäfile ollut krampissa jo viikkoja. Olkoon perkele.
Mistä jämistä sut on kasattu kun joka paikka hajoo? Kuopus?Selvis syykin, kun kävin lääkärissä. Kylkiluu murtunut.
Myös turvahaalarit ovat oivalliset. Toimii kuten turvatyyny, mutta on päälle puettava turkiskauluksella ryyditetty talvihaalari - valkoiinen - venäläisturistihenkinen.Silloin täytyy siirtyä käyttämään turvatkenkiä.
Ne on semmoset viulukotelon kokoiset pellekengät, joissa on herkällä kelluva sisäpohja. Eli saavutetaan aidontuntuinen virsun lipsuminen, mutta turvallisesti siellä turvatkengän sisällä. Itse kengällä taas on uskomattomat pito-ominaisuudet ja painoakin sen verran, että kännikuikelo pysyy jalat maassa kuin betoniin valettuna. Turvatkengät! Osta heti!
En minä ole mikään aisankannattajaOsta samalla kolmannellekin jalalle oma tuki. Mikäs sen nimi nyt olikaan....kouvo-tuki tai joku vastaava...
Vieläkin on kipeä ja mustunutkin vähän (varvas, ei kynsi). Ei tässä oikein hirveesti kärsi kävellä. Eipä tolle muuta voi kuin huilia vaan. Keskiviikkona olis vaan semmonen puolen päivän käyskentelykeikka tiedossa... :nope:Löin varpaani tossa aamusella ja on vieläkin kipeä siinä määrin että aristelen kävelyä. Pitäis vissiin ruveta käyttämään turvakenkiä kotosallakin. :nope: