Fyysisten vaivojen valitteluotsikko

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Koko päivän jomottanut toista jalkaa, alkaa pikkuhiljaa kyrsimään.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Palasinpa juuri päivystyksestä himaan

Fudiksesta polvi "räjähti", kivut naamalle. Viikon saikku näin alkuun + kipulääkitys. Huomenna kuvauksiin.

Pelit on pelailtu!
No just. Eikös olis parempi pysyä vaan siinä pienemmän vihreän veran ääressä :rolleyes:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
No just. Eikös olis parempi pysyä vaan siinä pienemmän vihreän veran ääressä :rolleyes:
Sujuiskohan toi snooker-keppien kanssa? Siinähän voi röhnöttää aika hyvin pöydällä! Perhana vaan ku olen oikea kätinen, niin just toi paskana oleva vasen jalka ois se tuki jalka.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Noniin. Jalalle pystyy jo varaamaan ja sillä voi varovasti kävelläkin, kunhan sen pitää linjassa (huom. tuomarilinja) ja hieman koukussa, muuten tuntuu, että voipi muljahtaa alta pois. Lääkäri soittelee 12 jälkeen, saas nährä! Eilinen kaupassakäynti keppien kanssa oli tragikomediaa parhaimmillaan.

Knoukka

Well-known member
Noniin. Jalalle pystyy jo varaamaan ja sillä voi varovasti kävelläkin, kunhan sen pitää linjassa (huom. tuomarilinja) ja hieman koukussa, muuten tuntuu, että voipi muljahtaa alta pois. Lääkäri soittelee 12 jälkeen, saas nährä! Eilinen kaupassakäynti keppien kanssa oli tragikomediaa parhaimmillaan.
Kainalokeppiä kun työntelee erinäisiin rakoihin ja samalla silmäilee kassaneitiä niin saantimahdollisuudet on yli sata kun laskee pillun ja säälipillun saannin todennäköisyydet yhteen.

Unohtamatta sitä että putkassa saattaa päästä samaan koppiin jonku kassialman kaa.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Ainoa ihminen, jota olen keppien kanssa iholle asti päässy on Yliopiston apteekin adonisvartaloinen miesvartija joka kainalokynkässä minut portaita pitkin alas avitti. Kosketus tuntui hyvältä! :eek:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Dompparille tiedoksi, että me voitettiin 12-0. Mä luulen, että kyseinen joukkue haastaa meidät revanssi-krikettiotteluun myöhemmin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jumankeka nöösi-pojat, mulla rupee kintut tuntumaan siltä, että niissä vois kohta olla jotain irtiotettavissakin. Taas.:eek:

Pitkään kestää maratonista palautuminen näemmä. Siis ns. normivireeseen.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Jumankeka nöösi-pojat, mulla rupee kintut tuntumaan siltä, että niissä vois kohta olla jotain irtiotettavissakin. Taas.:eek:

Pitkään kestää maratonista palautuminen näemmä. Siis ns. normivireeseen.
mutta onko se lihaa vai lihankaltaista tuotetta?