Genuine lol, eli oikeasti naurattavat postaukset

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Heikko avaus. Täällä on paljon hauskempiakin postauksia, vaan en jaksa nyt etsiä.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Taidan mennä MAATE, KUN MENEE TÄMMÖSEKSI VITTUILUKSI HOMMAT TÄÄLLÄ! :mad_old:

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
Tan toikin lukeminen pitais kieltaa julkisilla paikoilla, kirjastossa mulkoillaan mua vihasesti ku en saa pidatettya naurua :D:D:D

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Tälle tuli repeiltyä kivasti muutama päivää sitten:

Leeville oli tuossa nuorempana tapana jonkin verran pureksia kenkiä. Ei mitenkään jatkuvasti vaan just sillain sopivilla väleillä, että joka kerta vitutti ja kunnolla.

Tänään olen heitellyt sen kanssa tuollaista vinkuvaa kumipalloa... tässä tunteronen sitten nakkasin sen taas eteiseen ja kesktyin koneella onanoimiseen. Olin lähdössä vessaa, niin takana olkkarissa jökötti mun 2kk sitten ostamani nahkakenkä. Vain toinen... "MITÄ VITTUA TAAS?!"-pääsi suusta ja menin kattoo kenkään lähempää ja vilkaisin vieressä makoilevaa koiraa. No koiran katse tietty väisteli syyllisen oloisena, kuten kuvaan sopii. No kenkää ei oltu purtu vaan se pirun kumipallo oli jumittunu sinne kengän sisään joten Leevi kantoi sitten kengän olkkariin.

VOI SITÄ PIENTÄ REPPANAA! VOI SENTÄÄN!!!! PALLO JUMITTUI KENKÄÄN NIIN KANTOI KENGÄN!!! VOI REPPANAA!!!! <3 EIKÄ EES PURRU KENKÄÄ!!! VOI REPPANAA!!!!

Ihania noi koirat <3