Google Maps -visa

• Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä

WebSlave

Trackman
Vihjeestä vasta tajusin. Kuvahan ei ollut pohjois-etelä-suunnassa, joten syytän tuota kikkailua, vaikkei sillä ollut mitään merkitystä.
Edelleen olen sitä mieltä, että kisan luonteeseen kuuluu, että näkymän tulisi löytyä samanlaisena Google Mapsistä. Joitakin kohteita olen etsinyt, mutta nimenomaan vinkin näköisenä. Kieltämättä jotkut tietävät haetut kohteet häkellyttävän hyvin ilmankin, mutta aika vaikeaksi meille muille menee, jos annettua tehtävää ei löydy vinkatun näköisenä Google Mapsistä.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
OT:nänänänä että tuossa vihjeen kuvassa olevassa autossa on maailman toiseks hienoimmat äänet. Koskaan.
Ensimmäistä kertaa kuullessani kyseisen biilin äänet, olin parakista rakennetun sillan sisällä. Korvat soi ja kuulo oli pitkään poissa tuon jälkeen.
Hienoimmat on Hamiltonin hajoavassa Mersussa.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Ensimmäistä kertaa kuullessani kyseisen biilin äänet, olin parakista rakennetun sillan sisällä. Korvat soi ja kuulo oli pitkään poissa tuon jälkeen.
Mulla oli sama ilmiö aikanaan työtehtävissä Helsinki Thunderissa, kun Jason Watt Blå Avis- Super Novallaan ajoi altani ollessani juuri vastaavanlaisella sillalla. Korvat soi vuoden.

jjv

Arschloch
Mulla oli sama ilmiö aikanaan työtehtävissä Helsinki Thunderissa, kun Jason Watt Blå Avis- Super Novallaan ajoi altani ollessani juuri vastaavanlaisella sillalla. Korvat soi vuoden.
Olin parikymmentä vuotta sitten Kemoran pääsuoran huteralla sillalla, kun alapuolellain kansallinen kuorma-autoluokka otti lentävän lähdön. Silta huojui, korvissa soi, musta savu kirvelsi silmiä, melkein tirahti housuun ja hianoo oli.

burb

.
Vihje: kuvassa on erääseen merkittävään WWII:n tapahtumaan liittyvä muistomerkki.

burb

.
burb Valloittaja 13
tmoi 10
Sue_me 8
jjv 3,5
JayR 3
Zervuska Haidis 2+pullo kirkasta
Puolipöhkö 2
Jjusban 2
AJ 2
Captain Howdy 1.5
Mehe Rienarsuo 1,5
geiloord 1
Ehkä maailman kovin Jone 1
uuci 1
Rainier 1
markoj 1
WebSlave 1

WebSlave

Trackman
Hiukka haastavaa valita paikka, kun ei saa noita labeleita pois päältä. Kaikki ensiksi mieleen tulevat on liian hyvin tägätty. Eli hetki pieni.

-Edit- Ei kun saanhan minä ne pois, kun vaan valinnan jälkeen siirtää satelliittikuvaa. Tämäkin on ulkomailla:

Näytä liitetiedosto 23676

Viimeksi muokattu: