jjv
Arschloch
Trabantissa.Haukkaanpa kalastajan koukussa olevaa matoa kysymällä jotta missäs ne ensteks hienoimmat äänet sitten on?
Trabantissa.Haukkaanpa kalastajan koukussa olevaa matoa kysymällä jotta missäs ne ensteks hienoimmat äänet sitten on?
Edelleen olen sitä mieltä, että kisan luonteeseen kuuluu, että näkymän tulisi löytyä samanlaisena Google Mapsistä. Joitakin kohteita olen etsinyt, mutta nimenomaan vinkin näköisenä. Kieltämättä jotkut tietävät haetut kohteet häkellyttävän hyvin ilmankin, mutta aika vaikeaksi meille muille menee, jos annettua tehtävää ei löydy vinkatun näköisenä Google Mapsistä.Vihjeestä vasta tajusin. Kuvahan ei ollut pohjois-etelä-suunnassa, joten syytän tuota kikkailua, vaikkei sillä ollut mitään merkitystä.
Ferrarin viimeisissä V12 F1-moottorissa on aika kivat.Haukkaanpa kalastajan koukussa olevaa matoa kysymällä jotta missäs ne ensteks hienoimmat äänet sitten on?
Hienoimmat on Hamiltonin hajoavassa Mersussa.OT:nänänänä että tuossa vihjeen kuvassa olevassa autossa on maailman toiseks hienoimmat äänet. Koskaan.
Ensimmäistä kertaa kuullessani kyseisen biilin äänet, olin parakista rakennetun sillan sisällä. Korvat soi ja kuulo oli pitkään poissa tuon jälkeen.
Mulla oli sama ilmiö aikanaan työtehtävissä Helsinki Thunderissa, kun Jason Watt Blå Avis- Super Novallaan ajoi altani ollessani juuri vastaavanlaisella sillalla. Korvat soi vuoden.Ensimmäistä kertaa kuullessani kyseisen biilin äänet, olin parakista rakennetun sillan sisällä. Korvat soi ja kuulo oli pitkään poissa tuon jälkeen.
Olin parikymmentä vuotta sitten Kemoran pääsuoran huteralla sillalla, kun alapuolellain kansallinen kuorma-autoluokka otti lentävän lähdön. Silta huojui, korvissa soi, musta savu kirvelsi silmiä, melkein tirahti housuun ja hianoo oli.Mulla oli sama ilmiö aikanaan työtehtävissä Helsinki Thunderissa, kun Jason Watt Blå Avis- Super Novallaan ajoi altani ollessani juuri vastaavanlaisella sillalla. Korvat soi vuoden.
Vaiko sittenkin Nintendo Wii:hin? Kuten esimerkiksi kaukosäädin alias kake?WWII:n liittyvä.