Noinkohan. Olen näkeväni kiskot tiessä, joten Helsinki, tai Turku.kouvoola
Noinkohan. Olen näkeväni kiskot tiessä, joten Helsinki, tai Turku.kouvoola
No eikö tämä jo kerran käsitelty, vai onko vain samannäköinen paikka?Mikäs kaupunki se tämä on?
Ei, kuvaa ei ole käsitelty.No eikö tämä jo kerran käsitelty, vai onko vain samannäköinen paikka?
Ei tuossa ole ilmeisesti käytetty taaskaan salamia?!Ei, kuvaa ei ole käsitelty.
Ei ole kiskoja, vain liikenteen painamat/kuluttamat ajourat on kyseessä. Sain tämän tiedon luotettavasta lähteestä.Olen näkeväni kiskot tiessä, joten Helsinki, tai Turku.
Olivat päivittäneet 2009 kuvat 2011 kuviksi ja satuinpa olemaan samalla kohdalla. Tällä kertaa ratin takana.Työauto tuli bongattua vakioalueelta:thumbup:. Ei tosin liikenteestä, ei kaupan tai tehtaan lastauspaikalta, vaan huoltoaseman parkkipaikalta:thumbfh:
Olen nähnyt kiskot poikittain Pansioon menevällä kadulla. Ruotsinlaivakiskot. Lienevät siellä edelleen. Joskus olen mennyt junalla myös messukeskukseen. Sitä en tiedä onko siellä yhä kiskot. Mutta jos on, luultavasti nekin ovat kadulla jossain kohtaa.Turussa mitään kiskoja ole. Kaduilla. Enää.
Oi niitä aikoja kun Turussa huristeltiin raitsikalla. Josko seuraavaksi Tampereella?Turussa mitään kiskoja ole. Kaduilla. Enää.