020202:akkosessa on näköjään melko tuoreet kuvat. Ja terävät. Eipä ole mun auto parkkipaikalla. Kuvat on otettu heinäkuun lopulla >>> Näyttää olevan tivoli tuossa paloaseman kentällä.Suomen Huippu sanoi:Myös 020202.fi on lähtenyt mukaan satelliitti- ja ilmakuvakilpailuun.
Eipä näy vielä meidän tienoita. Voisi tarkistaa oman auton sijainnin.Il Tempo Gigante sanoi:020202:akkosessa on näköjään melko tuoreet kuvat. Ja terävät. Eipä ole mun auto parkkipaikalla. Kuvat on otettu heinäkuun lopulla >>> Näyttää olevan tivoli tuossa paloaseman kentällä.
Kyllä, google earth ja maps näyttää vanhempaa tilannetta, mitä www.02.fi :stä löytyy.. Vähän vertailua oheisissa kuvissa. On ilmestynyt talo viereen ja kattokin on melkein kokonaan maalattu...Il Tempo Gigante sanoi:020202:akkosessa on näköjään melko tuoreet kuvat. Ja terävät. Eipä ole mun auto parkkipaikalla. Kuvat on otettu heinäkuun lopulla >>> Näyttää olevan tivoli tuossa paloaseman kentällä.
Tosta kuvan yläreunasta on nippa nappa leikkautunut se talo ulkopuolelle jossa olen aikanaan asunut.Vellu sanoi:Google earthin kuvaa Riksun keskustasta.. Näkyy autotkin
Jostain syystä 02 ja googlemaps ei näytä kovin tarkkaa kuvaa sieltä.
No, enpä sanoisi ihan noinkaan.Lancer sanoi:Ne on vaan kaupungit mitkä näkyy tarkkaan.
No, ne päivittyy sitä mukaa, mitä Google aineistoa saa. Eri paikoissa eri aikaan, luonnollisesti. Nürburgringistä tosiaan puuttuu vielä Mercedes Arena.Partsi sanoi:Eikös nuo ole aika vanhoja karttoja. Joku aika sitten katoin niin nurburing vms. oli vielä vanhana versiona. meiltäpäin on yksi tarkka palanen kevättalvelta ja moton jälkiä katsellen on vuodelta 2005. Eli noi kuvat ei päivity mitenkään automaattisesti.
Sorry.PuoliPöhkö sanoi:Tosta kuvan yläreunasta on nippa nappa leikkautunut se talo ulkopuolelle jossa olen aikanaan asunut.
Melkein parvekkeen kulma pilkottaa kuvassa, mutta jää uupumaan metrin tai kaksi.
Notta kovin on tuttuja seutuja nuo Osuuspankin kulmat tuossa.
Autogrilli ja är-tee-vee sentään näkyy. :ahem: