GP3 2011

Otto Hokkanen

Well-known member
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
8542
Sijainti
Tampere
E: Sarjan virallisten sivujen mukaan Sims olisi hylätty?? Ja näin ollen Vale johtaisi sarjaa kahdella pisteellä. Mikähän juttu tämä nyt on?
Simsin auto oli todettu katsastuksessa sääntöjen vastaiseksi. Tarkempia tietoja ei vaikuta olevan vielä saatavilla.
 

rikke

Well-known member
Liittynyt
6.4.2009
Viestit
276
Uskomatonta, kun ajattelee mikä tilanne oli reilu viikko sitten. Valelle tsemppiä loppukauteen.

Ja diskaushan tarkoittaa sitä, että Sims ei todennäköisesti huomenna kerää yhtään pistettä.
 

Oversteer

Well-known member
Liittynyt
29.7.2011
Viestit
76
Sarjataulukko TOP 8

1 Valtteri Bottas 36
2 Alexander Sims 34
3 Lewis Williamson 31
4 Nigel Melker 28
5 Mitch Evans 28
6 Adrian Quaife-Hobbs 28
7 James Calado 27
8 Andrea Caldarelli 20


Simsin auto oli sääntöjenvastaisessa kunnossa. Menetti sijoituksensa ja tulee starttaamaan huomiseen kisaan viimeisestä ruudusta.

Huomiseen kisaan on hyvät asetelmat Valen kannalta. Suurta hätää ei ole, vaikka huomisesta kisasta ei kovin kummoista tulosta tulisikaan, sillä nuo pahimmat kilpakumppanit, jotka lähtevät kärkipäästä ovat jo 5-8 pisteen päässä Bottaksesta.

Oletettavasti hyvän startin ansiosta tulee nousemaan sijoille 5-6 ja maalissa nappaa jämäpisteet. Tai mistä sitä tietää minne asti hän nousee, auto kulkee ja mies on hurjassa tikissä!
 
Viimeksi muokattu:

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1124
No nythän alkaa jo näyttää hyvältä; kärkipaikalle sarjataulukossa. Hyvä näpäytys kaikille jotka luulivat ettei Valella nopus riitäkkään ja hyvin veti Bottas tänään vaikka puolivälissä alkoi menettämään johtoa mutta viimeisillä kierroksilla säilytti hyvin asemansa. Huomenna vaan kasvattamaan pistejohtoa!
 

Keano

Well-known member
Liittynyt
13.3.2009
Viestit
938
Jaaha, se kisa tuli sitten missattua. Mistäs tommonen 9.30 alkamisaika nyt repästiin? Olisi varmaan ollut hyvä kisa..

Valen kannalta näyttää nyt todella hyvältä.
 

Oversteer

Well-known member
Liittynyt
29.7.2011
Viestit
76
Jaaha, se kisa tuli sitten missattua. Mistäs tommonen 9.30 alkamisaika nyt repästiin? Olisi varmaan ollut hyvä kisa..

Valen kannalta näyttää nyt todella hyvältä.
Ykköset pitää olla se sunnuntain viimeinen eventti, joten pikkuluokat ajetaan aamusta. Näin ainakin itse luulen. MTV3 Max näyttää vain GP2 ja F1-kisat uusintoina. Voisivat kyllä näyttää GP3-sarjan kisatkin uusintana, sillä varmaankin tällä hetkellä GP3-sarja on suomalaisille mielenkiintoisempi kuin GP2.
 

rikke

Well-known member
Liittynyt
6.4.2009
Viestit
276
Ykköset pitää olla se sunnuntain viimeinen eventti, joten pikkuluokat ajetaan aamusta. Näin ainakin itse luulen. MTV3 Max näyttää vain GP2 ja F1-kisat uusintoina. Voisivat kyllä näyttää GP3-sarjan kisatkin uusintana, sillä varmaankin tällä hetkellä GP3-sarja on suomalaisille mielenkiintoisempi kuin GP2.
Ensi viikon sunnuntaina näyttää ainakin tulevan tämän viikonlopun kisat uusintana MAXilta jos jotain kiinnostaa.
 

KimiFan1

Well-known member
Liittynyt
27.2.2009
Viestit
675
Mitäs ne näytti jotain uusintaa ku Bottas ohitti keltasen lipun aikana vai eikö ollu vielä vaikutus alueella?
 

Timmyh

Formuloita vuodesta -98..
Liittynyt
23.2.2009
Viestit
2933
Sijainti
Tampere
Voisivat kyllä näyttää GP3-sarjan kisatkin uusintana, sillä varmaankin tällä hetkellä GP3-sarja on suomalaisille mielenkiintoisempi kuin GP2.
Joo, kuten Rikke sanoikin niin tulee uusintana, tosin vasta sunnuntaina. Mielestäni kaikki kisat ovat tulleet tällä kaudella uusintana. Aina vähän jälkikäteen.


Mitäs ne näytti jotain uusintaa ku Bottas ohitti keltasen lipun aikana vai eikö ollu vielä vaikutus alueella?
Itsekin eräässä kohdassa säikähdin että ohitti, olikohan Dillmannin keltasten lippujen aikana, kun taisi maalisuoralla olla vielä takana mutta kolmannen mutkan jälkeen edellä, samalla kun tokassa ja kolmannessa mutkassa oli keltaset. Mutta hidastus näytti että Vale meni ykkösmutkassa ohi, missä ei mielestäni ollut keltaisia. En tiedä tarkoititko tätä, sillä keltainen lippu oli ylhäällä melkein koko kisan ajan.


1 Valtteri Bottas 41
2 Alexander Sims 34
3 Nigel Melker 32
4 Lewis Williamson 31
5 James Calado 31
6 Mitch Evans 28
7 Adrian Quaife-Hobbs 28
8 Nico Müller 21
Hyvältähän tuo näyttää. Ei silti kannata vielä alkaa tuulettamaan. 38 pistettä vielä jakamatta.
 
Viimeksi muokattu:

KimiFan1

Well-known member
Liittynyt
27.2.2009
Viestit
675
Itsekin eräässä kohdassa säikähdin että ohitti, olikohan Dillmannin keltasten lippujen aikana, kun taisi maalisuoralla olla vielä takana mutta kolmannen mutkan jälkeen edellä, samalla kun tokassa ja kolmannessa mutkassa oli keltaset. Mutta hidastus näytti että Vale meni ykkösmutkassa ohi, missä ei mielestäni ollut keltaisia. En tiedä tarkoititko tätä, sillä keltainen lippu oli ylhäällä melkein koko kisan ajan.
Jaa joo en nähnyt kun lopun kun heräsin niin oli safety car ja joku 5 minuuttia aikaa jäljellä.
 

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Liittynyt
14.4.2000
Viestit
9277
Unkarissa sunnuntaikisan startti oli tuntia aikaisemmin kuin muualla. Meinasin myöhästyä, mutta onneksi käänsin kanavalle siinä vaiheessa, kun alle minuutti oli lämmittelykierrokselle lähtöön.
 

Sam the Man

Registered Yes-man
Liittynyt
21.9.2009
Viestit
1351
Paalu, voitto ja kakkossija viikonlopusta. Eipä tuo paljon paremmin voi mennä.
Mahtava suoritus Valelta!! Tästä on hyvä jatkaa. Vaikka toisen lähdön menestys tulikin sadekelillä niin viikonlopun paras uutinen oli että vauhtia löytyi myös kuivalla radalla. Sama meno päälle seuraavissa kahdessa kisassa niin kaikki on mahdollista. Sims on kyllä vielä vaarallinen. En ihmettelisi jos molemmat kaverit olisivat ensi vuonna GP2:ssa.

Vainion startti epäonnistui taas!! Mikä siinä voi olla niin vaikeaa? Tosin eipä kaveri olisi pisteille tainnut päästä hyvällä lähdölläkään - sen verran liukasta näytti olevan Aaron meno.
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6755
Sijainti
Täällähä mä
Hyvä Vale ! Rattimiehiä . Toivottavasti talli saa pidettyä auton hyvänä tulevissakin kisoissa . Harmi kun en kisaa nähnyt itse kisaa ,kun en tiedä näkyykö netissä missään
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1124
Loistosuoritus taas Valelta! Melkein kaikki muut sortui edestä virheisiin niin varmalla ajolla tuli upea kakkossija. Spa ja Monza... toivottavasti vaan löytyis vielä suoravauhtia vähän lisää. Lauantain kisassa kuulemma kaveri otti suorilla kiinni minkä huomas sektoriajoistakin, No Spassa voi jo paikata vähän hanskallakin.
 

Keano

Well-known member
Liittynyt
13.3.2009
Viestit
938
Ykköset pitää olla se sunnuntain viimeinen eventti, joten pikkuluokat ajetaan aamusta. Näin ainakin itse luulen. MTV3 Max näyttää vain GP2 ja F1-kisat uusintoina. Voisivat kyllä näyttää GP3-sarjan kisatkin uusintana, sillä varmaankin tällä hetkellä GP3-sarja on suomalaisille mielenkiintoisempi kuin GP2.
Joo siis tiedän kyllä, että aamulla nuo ajetaan, mutta olin valmistautunut klo 10.15 alkavaan kisaan. Näin ne aikasemmatkin mun mielestäni alkoi. Vähän sama juttu kuin Ykkösten kisa Euroopassa, startti aina kolmelta, eli ei tarvitse paljon aikatauluja kattella.

Ja näyttäs siltä, että Spassakin aloitetaan klo 9.30 sunnuntaina.
 
Ylös