Jep ja hyvä niin, sillä tässä taitaa olla se seuraava suomalainen, jolla saumat ykkösiin jos kaikki menee "käsikirjoituksen mukaan". Vähän on tämäkin kaveri silti tuntemattomampi ainakin mulle, eikä ole ollut mediassa sillä tavalla, mitä esim Vainio ja Laine. Liekö syynä se, että on syntynyt Espanjassa? Luulen ettei kovin moni hänestä edes tiedä. Mukava olis kuulla lisää juttuja.Todennäköisesti kyllä kuullaan vielä. Mukiinmenevä hyvä suoritus niinkin nuorelta kaverilta.:thumbup:
Se nyt ei ratkaise vielä missä maassa syntynyt on, mutta käsittääkseni Kujala ei ole ajanut yhtään kisaa koskaan Suomessa edes kartingissa. Suomen media taisi bongata kaverin vasta viime vuonna kun siirtyi GP3 sarjaan. Edellisenä vuonnahan ajoi jo Rellua Koirasella. Muut suomalaiset formulakuskithan ovat yleensä esiintyneet mediassa jo kartingaikoina kun ovat aloittaneet uran Suomessa.Jep ja hyvä niin, sillä tässä taitaa olla se seuraava suomalainen, jolla saumat ykkösiin jos kaikki menee "käsikirjoituksen mukaan". Vähän on tämäkin kaveri silti tuntemattomampi ainakin mulle, eikä ole ollut mediassa sillä tavalla, mitä esim Vainio ja Laine. Liekö syynä se, että on syntynyt Espanjassa? Luulen ettei kovin moni hänestä edes tiedä.
- Hyviä nuoria kuskeja on kyllä Suomesta tulossa, mutta he ovat vielä liian nuoria. Ainakin pari vuotta pitää odotella, että heidän kanssaan pääsee neuvottelemaan GP3-paikasta, Koiranen sanoi.