GPL ei toimi

Pasi73

Well-known member
Liittynyt
30.3.2002
Viestit
1495
Sijainti
Ilmajoki
Pitänee jotenkin noin toimia sen nite jutun kanssa... luultavasti niitä yö-ratoja tulee vielä tulevaisuudessa lisää.

Mutta nyt toimii mun Gem kuin unelma. TC autot yllättivät positiivisesti ja ne 65-autotkaan ei niin huonoja ole. Pitänee taas tehdä paluun geplin pariin... sen verran hitaasti taas mun ajaminen luisti, että jäin 65 modien WR:stä aivan liian paljon. :nope:

Tein nyt joka autoluokalle omat kuskiprofiilit... niin sain 65modin setup-kokoelman järkevästi käyttöön... se kokoelma löytyy täältä. (tiedoksi muille kuskeille kuin Kanzolle. ;) )

Lisäksi mun gepli muuttui yllättävän paljon, kuin sain nyt vasta hommattua mun ekan littu-näytön ja sain samalla nostettua näytön tarkkuutta verrattuna vanhaan CRT:hen. Nuo uudet autot on kyllä hiton komian näköisiä. :thumbup:
 

KKK

SAslikia nickissä
Liittynyt
18.10.2001
Viestit
248
Sijainti
f1racing.net
Jaahas, nyt on minullakin asiaa tähän tojkiin syystä, että koneessa on tätä nykyä Linux. Suureksi yllätyksekseni olen lukenut, että GPL:nkin saa tätä nykyä toimimaan ko. käyttiksellä. No, äänet ja ratti eivät vielä ole suostuneet toimimaan kunnolla, mutta ne tuntuvat nyt lähinnä ajan kysymyksiltä. :cool: Että ehkä tässä vielä pääsee pelailemaankin tätä legendaarista simua jossain vaiheessa.

Muilla kokemuksia?
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Yritänpä asennella tässä GPL:ää. Katotaas miten käy... täytyy postailla Kyalamin aikojakin heti kun vehkeet on ajokunnossa. ;)
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Nolla harjoittelulla ja ilmeisesti default-setup...en käyny setupeissa kertaakaan:
1 1:31.28
2 1:27.96
3 1:26.42
4 1:26.58

Oma ennätys muistaakseni luokkaa 1:21.xxx, tosta joku 5 sekkaa pitäis ottaa viel poies.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Nolla harjoittelulla ja ilmeisesti default-setup...en käyny setupeissa kertaakaan:
1 1:31.28
2 1:27.96
3 1:26.42
4 1:26.58

Oma ennätys muistaakseni luokkaa 1:21.xxx, tosta joku 5 sekkaa pitäis ottaa viel poies.
1:24.43 on mun Kyalamin enkka defaulteilla kisassa.
 

NS

Well-known member
Liittynyt
26.2.2002
Viestit
505
Sijainti
Esmoo
Trellet.netissä onkin juuri kausi käynnistymässä ensi viikolla. :alppu: Tilaa on.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Noi eiliset ajat ajoin näemmä 108 kierroksen bensakuormalla. Vähensin tänään 8 kierroksen kuormaan ja ajoin ajan 1:24:45. Muut kierrokset spinnailin.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Pakkohan se oli koittaa... ;)

Eagle, default setup, 82 kierroksen bensat, harjoitukset:

1 1:24.84
2 1:24.15
3 1:23.81
4 1:24.54
5 1:23.40
6 1:22.83
7 1:23.36
Ferrari, Hutun short race setup, 11 kierroksen bensat: 1.21.55

Promillet... n. 1,5
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Pakkohan se oli koittaa...

Eagle, default setup, 82 kierroksen bensat, harjoitukset:

1 1:24.84
2 1:24.15
3 1:23.81
4 1:24.54
5 1:23.40
6 1:22.83
7 1:23.36
Keleen domppari :D

Kierrosajat pyörii 1.23-1.24 haarukassa, mutta se täydellinen kierros loistaa poissaolollaan. Toistaiseksi paras: 1:23.34
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Ferrari taipuu muuten paljon paremmin kyalamiin kuin eagle...
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Keleen domppari :D

Kierrosajat pyörii 1.23-1.24 haarukassa, mutta se täydellinen kierros loistaa poissaolollaan. Toistaiseksi paras: 1:23.34
Jarrutusta myöhemmäksi, sillä mä aikaa olen pudottanut... ja sillä, että oppii "heittämään" autoa vähän mutkaan.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Jarrutusta myöhemmäksi, sillä mä aikaa olen pudottanut... ja sillä, että oppii "heittämään" autoa vähän mutkaan.
Joo, mutkiin tulo on ainakin omalla kohdalla se suurin ongelma. Keskellä mutkaa saa auton suht helposti lievään luisuun ja kaarteen ulostulot ovat näin sujuvampia. Jarrutuskohtien löytäminen on se suurin haaste.

Radan loppuosa Clubhousesta kiihdyttämisestä alkaen on melko simppeli. Omassa ajamisessa suurin ongelma on Crowthorneen jarrutus ja kääntäminen sekä Barbecue ja Sunset -kaarteet. Myös Clubhouseen jarrutus ja kääntäminen tuottaa ongelmia kaarteen jatkuvasti kiristyessä.

Tosielämässä Barbecue oli vissiin kaasu pohjassa ladattava paikka ainakin F1:llä 1980-luvulla. GPL:ään siitä on tehty turhan hidas, tai sitten mutka oli alun alkaen hitaampi.

Porsche 956 Kyalami onboard
http://uk.youtube.com/watch?v=BfmFeWB0Q3I
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Joo, mutkiin tulo on ainakin omalla kohdalla se suurin ongelma. Keskellä mutkaa saa auton suht helposti lievään luisuun ja kaarteen ulostulot ovat näin sujuvampia. Jarrutuskohtien löytäminen on se suurin haaste.

Radan loppuosa Clubhousesta kiihdyttämisestä alkaen on melko simppeli. Omassa ajamisessa suurin ongelma on Crowthorneen jarrutus ja kääntäminen sekä Barbecue ja Sunset -kaarteet. Myös Clubhouseen jarrutus ja kääntäminen tuottaa ongelmia kaarteen jatkuvasti kiristyessä.

Tosielämässä Barbecue oli vissiin kaasu pohjassa ladattava paikka ainakin F1:llä 1980-luvulla. GPL:ään siitä on tehty turhan hidas, tai sitten mutka oli alun alkaen hitaampi.

Porsche 956 Kyalami onboard
http://uk.youtube.com/watch?v=BfmFeWB0Q3I
Ton Porsche pätkän perusteella Barbecue on uusittu. Huomaa tummempi uusi asfaltti. Muutenkin rata vaikuttaa nopeammalta, mutta toisaalta Porschenkin on teknisesti käsittääkseni aika paljon edellä noita 67 luvun formuloita, joten rata taittunee nopeammin...
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Ton Porsche pätkän perusteella Barbecue on uusittu. Huomaa tummempi uusi asfaltti. Muutenkin rata vaikuttaa nopeammalta, mutta toisaalta Porschenkin on teknisesti käsittääkseni aika paljon edellä noita 67 luvun formuloita, joten rata taittunee nopeammin...
Vaikuttaa tosiaan siltä että sitä mutkaa olisi loivennettu ennen tuota Porsche -videon kuvaamista. Tuo on todennäköisesti vuodelta 1983, tai sitten 1984.

Ja Porsche 956 oli turboahdettu maaefektiauto, joten kierrosajat eivät välttämättä paljoa jääneet 1980-luvun alun F1:lle :cool:
 
Ylös