GPL ei toimi

MacGyver

Humppaliisa
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
4080
Sijainti
Pohjanmaa
Olisko kellään mitään ideaa mistä kiikastaa KUN.. GPLiä koittaa käynnistää, niin se yrittää kyllä lähteä päälle, tulee musta ruutu ja resoluutiota yrittää vaihtaa mutta sitte peli palaaki takas windowsiin? Pari kertaa on kerinny jo lukea grand prix legends ruudus, mutta sen pitemmälle ei oo vahingoskaa menny. Kaikenlaasta on koitettu: päivitykset pantu 107 eri järjestykses, corea räpätty, demoa koitettu.. alkaa olla ideat vähis. :thumbfh:
 

Pasi73

Well-known member
Liittynyt
30.3.2002
Viestit
1495
Sijainti
Ilmajoki
Millainen kone sulla on? Ainakin käyttis voi olla syynä ks. ongelmaan ja sitten GPL:ssä voi helposti ottaa väärän valinnan siinä näyttis jutskassa.

Lähden just töihin... muut saa auttaa tästä eteenpäin.
 
Viimeksi muokattu:

MacGyver

Humppaliisa
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
4080
Sijainti
Pohjanmaa
Hetkinen.. XP on ja toimi ainaki puoli vuotta sitten, mutta asennuksen lopushan sen pitäis kysyä jotaki videokortista eikö?! Ei nyt vaan kysy. Mitäs peliä tämä tällänen on?
 

Kanzo

Totaalirankka
Liittynyt
21.8.2004
Viestit
120
Sijainti
Helsinki
Tästä FAQ:ista mitään apua olis?

Esmes tuo CTD kohta kolme:

3- If you’re using Windows XP or an NTFS file system, make sure that under the Sierra folder > properties > general > advanced, “allow indexing service” is enabled.
 

MacGyver

Humppaliisa
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
4080
Sijainti
Pohjanmaa
Pitääpä tsekata paremmalla ajalla. Vähän toi valo kuitenki jo uskoa, nimittäin mulla ei varmaan siihen puoleen vuoteen ookkaan ollu indeksointi päällä. Kiitti linkistä.
 

Pasi73

Well-known member
Liittynyt
30.3.2002
Viestit
1495
Sijainti
Ilmajoki
Joko toimii?

Siinä 2004 GPL demossa on kaikki peruspatchit valmiina asennettuna GPL.exään, joten sillä on helppo päästä alkuun.

Jos joku kaipaa täysversiota GPL:stä, niin mulla on todennäköisesti taas yks ylimääräinen gepli myytävänä.
 

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Liittynyt
10.2.2005
Viestit
1496
Sijainti
Lahtix
Mikas helvetti gpl on? oon tuskaillu kun ei ole hyvaa autopelia ollu (gp3:sta pelannu :wink: ) ja rattikin puuttuu (hankinnassa) Toimiikohan minkalaisella koneella tuo gpl, meinaan etta oiskohan siita seuraavaksi peliksi?
 

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Liittynyt
10.2.2005
Viestit
1496
Sijainti
Lahtix
Pasi73 sanoi:
Imutat jonkun hyvän gepli videon, vaikka tämän

En ihan noin pitkaa wilmia viittis, star wreckin kokoinen :D Etin jostain lyhyemman, yhen katoin jo. Aika lupaavalta vaikutti :)

Edit: en loytanyt yhen yhta arvostelua siita. Mika on pelin koko nimi?
 
Viimeksi muokattu:

Kanzo

Totaalirankka
Liittynyt
21.8.2004
Viestit
120
Sijainti
Helsinki
butterfly sanoi:
En ihan noin pitkaa wilmia viittis, star wreckin kokoinen :D Etin jostain lyhyemman, yhen katoin jo. Aika lupaavalta vaikutti :)

Edit: en loytanyt yhen yhta arvostelua siita. Mika on pelin koko nimi?
Kato pois vaan se pitkä, se on legenda.

GPL = Grand Prix Legends, simuloi vuoden 1967 F1-kautta. Modeina myös 65- ja 69-kaudet. Ilmestyi jo 1998, mutta on edelleen lajinsa legenda. Graffat on ajan tasalla, harras harrastakunta on nimittäin ehtinyt tehdä päivityksiä jo yli seitsemän vuotta. Ei löydy enää Anttilan hyllyiltä, mutta nettikaupoista saa vielä. Päivitetty demo löytyy googlaamalla vaikka "GPL 2004 demo", johon saat imutettua reippaat 400 addon-rataa. Keimola ja Eltsu löytyvät.

Mutta ilman rattia ei kyllä tule pysymään hanskassa.
 
Viimeksi muokattu:

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Löytyykö tähän peliin jotain hyvää vuoden 67 grafiikka updatea? Entä millaisia nuo 65 tai 69 jutut on? Mulla on GPL oikeastaan originaalisäädöissä :eek:
 

Pasi73

Well-known member
Liittynyt
30.3.2002
Viestit
1495
Sijainti
Ilmajoki
Noh, ainakin täältä löytyneen jotain päivityksiä graffoille. Enpä tiedä sitten onko jo parempia imutus paikkoja olemassa, kun siitä on niin pitkä aika kun itse päivitin gpl:n graffoja.
 
Viimeksi muokattu:

Kanzo

Totaalirankka
Liittynyt
21.8.2004
Viestit
120
Sijainti
Helsinki
Kaksi mahdollisuutta päivittää grafiikat ajan tasalle:
1) ota pohjaksi tuo "gpl 2004 demo" ja lisää sinne gepli-cd:ltä alkuperäiset radat (paitsi Watkins). Lisää myös tyhjä "exports"-kansio (puuttui demosta).
2) unohda demo ja päivitä alkuperäinen gpl. Aloita vaikka all-in-one pätsillä ja hae GPLEA:lta uudet autot ja Pasin linkistä ratojen graffapäivitykset. Täältä saa addon-ratoja.

65-modi ja 69-modi ovat ihan loistavia (ja helpompia ajaa kuin 67-autot).

Geplin koti on RSC ja Trellet-liigasta löytyy hienoja kisoja. GPL Rank voi sekoittaa pään moneksi vuodeksi. :p
 

MacGyver

Humppaliisa
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
4080
Sijainti
Pohjanmaa
Pasi73 sanoi:
No JO! :thumbup: Kiitti etenkin Kanzolle, jonka linkit pelasti - eli siis all-in-one-patch-paketti (jota kyllä aikoinaan koitin, mutta ei se sillon toiminu.. :eek!: ). Seuraavat 3 kuukautta kuluuki sitte varmaan grafiikkoja päivitelles ja ihmetelles miksei ratin force feedback höngi. :rolleyes:
 

sandman72

Asshole
Liittynyt
21.11.2000
Viestit
252
Sijainti
Arctic Roast Duck Society
Niin tota, nykyäänhän helpoin tapa päästä asennuksessa alkuun on mun mielestä asentaa GPL 2004 demo ja kopsata siihen radat paikalleen. Sitten modit sisään. Tossa 2004:ssä kun on mukana patchit ja graffa- ja äänipäivitykset.
 

MacGyver

Humppaliisa
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
4080
Sijainti
Pohjanmaa
Nonni. Ny toimii feedbackit ja grafiikatki ajan tasalla. Kyalamin aikaki parani heti reippaalla sekunnilla. 1:23:02, Ferrari. Lähtöpaikkana henk.koht. kaikkien aikojen paras lähtöruutu, 9. Jeejee, tästä on hyvä jatkaa. Startista 3 päänahkaa, ehjä kisa ja kuudentena pokkaamaan ekat pisteet. Ainaki teorias pitäis olla mahdollista. :frank:

.. on kyllä täyttä masokismia koko ajaminen. Jurppii lyödä kiukkusuoni, harmittaa jos joku viiltää avaimella auton kylkeen kunnon naarmun, mutta pyörähtäminen GPLs suorastaan **tuttaa.
 

Pasi73

Well-known member
Liittynyt
30.3.2002
Viestit
1495
Sijainti
Ilmajoki
Enpä saanu tota mun gepliä toimimaan muuten kuin asentamalla kaiken uudestaan, lol. :D Useampi tunti nyt tässä touhussa menny... ainakin nyt toimi 65,67,69 -autot... pitää koittaa vielä asentaa nuo TC -autot, en oo ikinä niitä koittanu. Se Nightpatch tms. saa jäädä kyllä multa asentamatta, kun viimeiksi sen jälkeen mun gepli alkoi tilttaamaan.
 

Kanzo

Totaalirankka
Liittynyt
21.8.2004
Viestit
120
Sijainti
Helsinki
Pasi73 sanoi:
Se Nightpatch tms. saa jäädä kyllä multa asentamatta, kun viimeiksi sen jälkeen mun gepli alkoi tilttaamaan.
Niin tai sitten teet toiselle asemalle varakopion geplistä, johon työnnät rohkeasti sen nite modin. Ei pitäis sekoittaa sitä "oikeata" gepliä ja saat taas totaalirankit kasaan. :ahem:
 
Ylös