Kolmannessa noista Monzan kolareista joku osui lähtösuoralla mun takarenkaaseen, jolloin auto lähti suoraan keskelle rataa ja siitä se taas alkoi. GPL:ssähän on vaikea nähdä sivuilleen ja tuossa kolarissa olin juuri ohittanut jonkun itseäni hitaammin lähteneen, joten luulisin, ettei hän edes huomannut minua, ennen kuin oli liian myöhäistä. Tuollaisten kolareiden välttämiseen ei välttämättä olekaan suoraa lääkettä. Mutta ainakin Curva Grandessa aluksi ohittelua pitäisi hillitä, siinä on nimittäin ensimmäisellä kierroksella lähes mahdotonta päästä ohi turvallisesti.
Mä pyrin ainakin aina jarruttamaan ensimmäisissä mutkissa selvästi normaalia aikaisemmin, koska muiden jarrutuspaikat eivät välttämättä ole samat kuin omat. Erityisesti Le Mans Bugatissa tuo kannattaa, nimittäin ensimmäisen mutkan tiukka jarrutus ja kapea rata tuottaa muuten takuulla ongelmia.