Been there. Done that.Originally posted by Henkka:
<STRONG>Ohitin Tuheron juuri viimeiselle kiekalle lähdettäessä, mutta sitten jostain kumman syystä unohdin jarruttaa Rougeen ja kukkulat kutsui. Kämmi aiheutti pientä kiroilua täällä suunnalla...</STRONG>
Plaah! Eihän siinä ollu ku suoria ja niitten välillä mutka tai joskus useampia.Oli vähän turhan pitkä rata opeteltavaks
Joo mulla tuli muutama samanlainen blackouttti. Mutkaan johon pitäis jarruttaa mennään vaan hanat auki ja sitten että voi perk...Originally posted by Henkka:
<STRONG>Ohitin Tuheron juuri viimeiselle kiekalle lähdettäessä, mutta sitten jostain kumman syystä unohdin jarruttaa Rougeen ja kukkulat kutsui. Kämmi aiheutti pientä kiroilua täällä suunnalla...</STRONG>
No sen verran että en ottanut sen enempää riskiä kuin yleensäkään ohituksissa on. Sisällä oli tilaa ja sinne tungin, olin jo jarrutuksessa rinnalla. En tiedä huomasitko mua mutta kylkeen kolahdit, ja en mäkää sua nähny ennenku kolahti....mutkissa Dominic painaa pienellä riskillä Ruusperin rinnalle ja taas kolahtaa. Harmittavasti kärki alkaa päästä karkuun.
Huomasin että olit aika lähellä, joten se oli semmoinen 50-50 tilanne. Olisin voinut antaa tietäkin. Pitäähän tuota raporttia sitäpaitsi hieman värittää.Originally posted by Dominic:
<STRONG>
No sen verran että en ottanut sen enempää riskiä kuin yleensäkään ohituksissa on. Sisällä oli tilaa ja sinne tungin, olin jo jarrutuksessa rinnalla. En tiedä huomasitko mua mutta kylkeen kolahdit, ja en mäkää sua nähny ennenku kolahti.
Harmittaa vaan, olisin varmaan pystynyt voittamaan ehkä koko kisan ilman tuota kolaria, mutta "That's racing..." </STRONG>
Valitettavasti en osaa ajaa järkevästi. Pidän ajolinjani loppuun asti kun olen melkoinen jääräpää.Originally posted by Dominic:
<STRONG>Opetuksena "jälkipolville" että tilaa voi ja kannattaa tehdä.
</STRONG>
No se omassa harkinnassa, jos ei anna tilaa, tulee varmaan kolisemaan paljon enemmän kuin sillee että hieman pakottavassa tilanteessa "nöyrtyy".Ehkä olisi opettelun paikka.
Dominic=Mika Salo??Originally posted by Dominic:
<STRONG>
Harmittaa vaan, olisin varmaan pystynyt voittamaan ehkä koko kisan ilman tuota kolaria..." </STRONG>