jmt
Senile Member
Nyt pitäisi toimia.Originally posted by RK-62:
<STRONG>Tuossa Monzan replayssa on jotakin häikkää winrar herjaa näin: 1 Unexpected end of archive
Ei suostu purkamaan.</STRONG>
Nyt pitäisi toimia.Originally posted by RK-62:
<STRONG>Tuossa Monzan replayssa on jotakin häikkää winrar herjaa näin: 1 Unexpected end of archive
Ei suostu purkamaan.</STRONG>
Olisko mitenkään mahdoton ajatus ajaa joskus Watkins Glenissä?Originally posted by Dominic:
<STRONG>
Niin ja myös ratoja eteenpäin sarjassa saa esittää. Mä voin tehdä kalenteria vaikka 4 viikkoa eteenpäin ei se ole ongelma.</STRONG>
kiitos, jmtOriginally posted by Jmt:
<STRONG>
Nyt pitäisi toimia.</STRONG>
Glen kävis viikonloppuna.Originally posted by SJM:
<STRONG>
Olisko mitenkään mahdoton ajatus ajaa joskus Watkins Glenissä?</STRONG>
Jarrutuspaikat kyllä löytyy kun jaksaa tahkota, mutta jos hyviin aikoihin haluaa niin toimiva ratti olisi oltava. Onko kukaan muuten koittanut pelata GPL:ää ilotikulla ? Onko siitä mitään hyötyä ?Originally posted by Jmt:
<STRONG>Kymmenisen kierrosta ehdin rataan tutustua, enkä ennen kisaa enempää ehdikään. Aika kinkkinen rata tosiaan, ei lainkaan helpoimmasta päästä, ainakaan näin alkuun. Juuri nuo jarrutuspaikat tuntu ainakin näin alkuun tosi pahoilta.</STRONG>
Olen minä joskus ajellut ratillakin mutta se hajosi tuossa joitakin aikoja sitten. En ole tullut uutta hankkineeksi. Voisi kokeilla jollakin joystikillä.Originally posted by Wilpuri:
<STRONG>tuhero pelaa joystickilla pelottavan tehokkaasti.
en tiennytkään, että sulla rk62 on vain näppäimistö käytössä.. itse en osannut sillä laisinkaan, ei voi kuin ihailla teikäläistä.</STRONG>