GPL:n Surkein/Kamalin auto?

GPL:n Surkein/Kamalin auto?

  • Brabham

    Äänet: 2 15,4%
  • BRM

    Äänet: 2 15,4%
  • Cooper

    Äänet: 1 7,7%
  • Eagle

    Äänet: 0 0,0%
  • Ferrari

    Äänet: 1 7,7%
  • Lotus

    Äänet: 4 30,8%
  • Honda

    Äänet: 3 23,1%

  • Äänestäjiä yhteensä
    13
  • Äänestys suljettu. .

Pasi73

Well-known member
Liittynyt
30.3.2002
Viestit
1495
Sijainti
Ilmajoki
Itselläni ei ole selvää käsitystä yleiseen mielipiteeseen mikä auto on geplissä eniten hanurista?

Omaa vastausta panttaan vielä hetken.. :D

Poll sulkeutuu Su:na 16.10.2005 klo 13.00.
 
Viimeksi muokattu:

Arcanum

Jonkin kakkosnikki
Liittynyt
2.8.2001
Viestit
577
Sijainti
Hämeenlinna
Lotus on perperistä, lähinnä sen takia, että se on sellainen ilmatyynyalus, johon ei saa mitään tuntumaa.
 

Pasi73

Well-known member
Liittynyt
30.3.2002
Viestit
1495
Sijainti
Ilmajoki
Vastasin Ferrari.. Hiton hankalaa ajaa hotlappia sen kanssa, sillä pääsee niin helposti limitille mutta sen ylitys ei onnistu moottorin tehon puutteen takia... Ferkun ajo-ajominaisuudet riittäisi mihin vain.

-Brabi on namu lähes missä vain... kisassa setupit pitää olla just kunnossa muuten tulee tuskallinen kokemus.
-BRM on namu nopeilla radoilla.. kisassa kestää kolhut ehkä paremmin kuin toiset autot.
-Cooper on muuten vaan helppo ajaa.. kisassa voi helpon ajettavuuden kanssa tehdä rohkeitakin ohitusyrityksiä.
-Eagle on kuin Cooper mutta varustettu venyvällä koneellla, joka vain venyy ja venyy... Eaglen kanssa kisat sujuu yleensä hyvin johtuen juuri sen helppoudesta ajaa lähellä limittiä.
-Lotus on kuin Brabi mutta varustettuna Evil-koneella.. Lotuksella ajassa on tärkeää kuinka käyttää kaasua, varomaton käyttö voi aiheuttaa turhia spinnejä.
-Honda kiertää ja ulvoo mahtavasti.. Hondan mylly antaa kisassa eniten haastetta, miten koneen saa kestämään koko kisamatkan.
 
Viimeksi muokattu:

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Hondan perään ei millään saa tuntumaa. Spinnaa vaan :eek:
 

Jape

Well-known member
Liittynyt
6.7.2001
Viestit
1089
Pasi73 sanoi:
-Honda kiertää ja ulvoo mahtavasti.. Hondan mylly antaa kisassa eniten haastetta, miten koneen saa kestämään koko kisamatkan.
Vastasin Honda. Yksi helpoimpia se on ehkä ajaa, mutta kokemuksen tuomalla syvällä rintaäänellä sanon, että sillä tahtoo nuo kisat jäämään turhan usein kesken... :yuck:
 

Pasi73

Well-known member
Liittynyt
30.3.2002
Viestit
1495
Sijainti
Ilmajoki
Hondalla kun ajaa kisaa niin pitää seurata jatkuvasti öljynlämpöjä, ettei ne karkaa liian korkeiksi... ja vaihteita pitää vaihtaa sillai siististi.
 

Jape

Well-known member
Liittynyt
6.7.2001
Viestit
1089
Pasi73 sanoi:
Hondalla kun ajaa kisaa niin pitää seurata jatkuvasti öljynlämpöjä, ettei ne karkaa liian korkeiksi... ja vaihteita pitää vaihtaa sillai siististi.
Kun kerran otit noi öljyjen lämpötilat puheeksi, niin missä menee raja "liian korkeille" lämmöille?
 

Pasi73

Well-known member
Liittynyt
30.3.2002
Viestit
1495
Sijainti
Ilmajoki
Jape sanoi:
Kun kerran otit noi öljyjen lämpötilat puheeksi, niin missä menee raja "liian korkeille" lämmöille?
öö... jos muistan ulkoa niin joku 250 oli joku juttu... menee tarkistamaan -->

Kyllä se tais olla joku tuollainen n. 250 F lämpötila jonka jälkeen alkoi moottori poksumaan. Joskus Pekpoy kanssa ajettiin kovaa vääntöä ForumGPL:n Mza:n kisassa ja silloin ennen kisaa tutkiin että Hondassa on jotain ongelmia lämpöjen kanssa... ja kun pitää ne lämmöt kurissa niin moottorin saa kyllä kestämään koko kisamatkan. Joosalle kerroin ks. asiasta ja hän ajeli Div100 Panoraman kisan voittoon älyttömän kovalla ajolla ja Hondalla . :alppu:
 
Viimeksi muokattu:
Ylös