abc
DNF
Ja missäköhän minä olen, olin muistaakseni tokassa kisassa mukana, loppuun asti.......Originally posted by RK-62:
<STRONG>Tokasta kisasta käppyröitä.
</STRONG>![]()
Tuota ku valmiissa excel-taulukossa oli vain tilaa kuudelle kuskille, piti tehdä hieman karsintaa.Originally posted by jaska:
<STRONG>
Ja missäköhän minä olen, olin muistaakseni tokassa kisassa mukana, loppuun asti.......
Ett silleen!!!!!!!</STRONG>
Unohdit mainita natsisiat, jotka kiilaavat startissa päälle.Originally posted by VJR:
<STRONG>
Ainakin mulle sopisi.
Kannattaa asentaa muuten VROC. Sen avulla voi pelata GPL:ää verkossa vaikka yötäpäivää vaikkapa italiaanojen ja englesmannien kanssa.</STRONG>
Vaikka Monza on hiukan tylsä, se passaa kyllä mulle!Originally posted by RK-62:
<STRONG>Monza tänään pidempänä racena ?? Aika-ajot 20.00 alkaen, mitä häh ????</STRONG>
Itse en tule...pääsen vasta 20.00 töistä...oon kotona.. n.21Originally posted by RK-62:
<STRONG>Monza tänään pidempänä racena ?? Aika-ajot 20.00 alkaen, mitä häh ????</STRONG>
Itse en tule...pääsen vasta 20.00 töistä...oon kotona.. n.21Originally posted by RK-62:
30min harkat?Originally posted by RK-62:
riittänee Monzaan. Tuossa ajassa pitäs yks kiekka saada onnistumaan.Originally posted by VJR:
<STRONG>
30min harkat?</STRONG>