GPL-otsikko (uusi)

• Viestiketjun aloittaja Hënkka
  • Aloituspäivämäärä

akim

Well-known member
Tiedoksi myös tänne, FGPLC järjestää sarjan "aloittelijoille". ks. Finnish GPL Championships

Ensimmäinen divari tuli jo täyteen mutta toinen divari on ilmeisesti tulossa.

abc

DNF
Tietääkö joku, mikä on vialla, kun meinaa äänet vähän bugittaa gpl:ssä. Aika usein käy niin, että jossain vaiheessa kesken ajoa äänet vaimenee. Vika ilmenee ainakin Eaglella ja Ferrarilla. Muilla en ole ajanut niin paljon, että tietäisin niistä.

Laitoin nettiin pienen ääni näytteen. Ensin kuuluu äänet oikein ja sen jälkeen vaimentuneet äänet.
374kt versio ja modeemimiehille mieluisampi 72kt versio

Käytössä on GPL:n versio 1.2 ja vakioäänet. Äänikortti on SoundBlaster 128 tai jotain sinnepäin. Muissa peleissä ei ole ollut ongelmia.

E. Tuhero

Well-known member
Sijainti
Tampere
Neuvoa osaa en, mutta itelläkin äänet välillä vaimenee.. jostain syystä tuo ääninäyte ei kuulosta missään vaiheessa samalta kuin mulla, mutta tod näk ongelma on sama. Tapahtuu siis myös lotuksella.

McRäkä

Banned
Mulla katoaa moottorin äänet kokonaan aina jonkun ajan jälkeen. Muut äänet, kuten renkaiden ulvonta, tuulen suhina ja muiden autojen äänet säilyvät ennallaan. Ongelmaan ei auta kuin pelin uudelleen käynnistys.

Muilla käyttiksillä ei ongelmaa ilmennyt, mutta XP:ssä kyllä, joten sillä lienee jotain tekemistä asian kanssa. Mulla on äänikorttina Yamaha.

E. Tuhero

Well-known member
Sijainti
Tampere
XP:n kanssa on monia ääniongelmia..Itelläkin rätisi kaikki äänet, kunnes äänikortille tuli XP-ajurit. Nyt rätinä poistui, mutta tuo ajoittainen vaimeneminen on siis yhä.

abc

DNF
Olisiko Jeren serveri pystyssä, jos ajettaisiin harkkakisa sunnuntaina?

Alustavasti:
Sunnuntai 6.1.
harkat: klo 20
kisa: klo 21
rata Silverstone

abc

DNF
JEREHERE!! Miten on oisko serveri illalla toimintakunnossa ja onko tulossa ajajia??

abc

DNF
Päivitin SoundBlasterin ajurit ja nyt äänet kuuluu oikein. Aiemmin mulla kuului itse pelissä erilainen soundi kuin replayssa(vähän suhinaa ja rätinää enemmän). Nyt kuuluu itse pelissäkin hyvin. Vielä en ehtinyt testata niin paljon, jotta tietäisin korjautuiko vaimenemisongelma samalla

akim

Well-known member
Tänään voisi ajella. Jos ei ole serveriä niin mennään joukolla VROC:n puolelle.

abc

DNF
Joo VROCiin jos ei ole serveriä

äänet ei toimi vieläkään kunnolla, mutta paremmin kuin vanhoilla ajureilla.

Targa

Well-known member
Sijainti
Espoo
Mäkin voisin tulla pitkästä aikaa säheltämään.

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Joku semmonen jossa on monta mutkaa mutta kuitenkin aina päädytään samalle pääsuoralle.

abc

DNF
Mulla oli kyllä jotain ihan muuta mielessä