Koska seuraavaan voittooni kuluu luultavasti lähes äärettömän pitä aika, päätin kirjoittaa pienen raportin omasta kilpailustani:
Startti meni todella hyvin. Pääsin toisesta rivistä nousemaan Henkan, Haverisen ja Tuheron ohi toiseksi. Toisessa mutkassa kärjessä ajanut Wilpuri spinnasi ja mulle meinasi käydä samalla tavalla. Sain kuitenkin pidettyä auton tiellä. Johdin kisaa puoli kierrosta, kunnes vedin Abbey-mutkan(radan lopussa oleva vasemmalle kääntyvä mutka) pitkäksi ja tipuin viimeiseksi. Kuitenkin heti seuraavassa mutkassa tuli kolmen auton joukkokolari ja nousin toiseksi. Haverinen johti ja minä ajoin toisena. Kierroksella 3 Henkka nousi kolmanneksi ja alkoi saavuttamaan minua noin 2,5 sekuntia/kierros. Kierroksella 6 Haverisella oli moottoriongelmia ja nousin kärkeen, mutta Henkka oli ihan perässä. Seuraavalla kierroksella, mulla meni 3. mutka huonosti ja laitoin kaikki peliin seuraavaan mutkaan, jottei Henkka pääsisi ohittamaan. Valitettavasti auto meni puoleksi nurmikolle ja Henkka pääsi kuittaamaan helposti. Tampereen Lotus-Kerhon puheenjohtaja spinnasi kuitenkin jo seuraavassa mutkassa ja onnella vältin kolarin ja nousin kärkeen.
Sen jälkeen ajoin omassa rauhassani johdossa, kunnes kierroksen 8 jälkeen näin peileistä ja varikkotauluista, että Wilpuri alkoi saavuttamaan mua sekuntikaupalla. Jossain vaiheessa Wilpuri katosi peileistä ja varikkotaulun mukaan olin jotain 7 sekunnin johdossa. Sen jälkeen yritin pitää vain auton tiellä loppukisan ajan ja kuin ihmeenkaupalla onnistuin siinä.