Jere1983
Well-known member
Monzaspa
Yritän tänään saada nuo tulokset nettiin Nürreltä sekä Watkinssista.Originally posted by RK-62:
<STRONG>Joo. mutta minkälaisia aikoja nurrella ?</STRONG>
You'll survive...Originally posted by Vesa Laitinen:
<STRONG>Voih! Unohdin kokonaan tän päiväisen kisan, kun seurasin lätkätuloksia teksti-tv:stä!</STRONG>
No voi harmi. juuri kun olin saamassa netin omaan kämppääni. No onpahan aikaa harjoitella tuolla ratilla.Originally posted by Dominic:
<STRONG>Tänään ajetaan toistaiseksi Forum GPL:n viimeinen kisa.
Menetän netin väliaikaisesti 2-3 viikon päästä ja en saa sitä takaisin aivan heti. Jatkan sarjaa sitten kun saan netin taas toimimaan. Tässä on ny kaikennäköistä menossa...
Eli tänään siis 20.00 ajetaan Mosporttia. Tulokset varmaan saan nettiin myös.</STRONG>
Jos ei ole jo selvinnyt, niin GPL:ään on rutkasti epävirallisia grafiikkapätsejä... mm. jfcarset, johon on kerätty parhaimpia 'uusia' autoja: http://jfcarsets.cjb.net/Originally posted by Jape:
<STRONG>Olisi muutama kymysyksen tynkä vielä koskien gpl:ää...
Useilla sivuilla katsomani screenshotit gpl:stä ovat grafiikaltaan _paljon_ tarkempia kuin omani, joten saako niitä jotenkin tarkemmaksi jollakin kikkailulla?
</STRONG>
Vuonna -67 eivät tainneet pahemmin käyttää trailbrakingiä, saati sitten vasemman jalan jarrutusta... eli pitäisikö tässä ruveta tekemään jarrutukset vain ja ainoastaan oikealla jalalla jotta ei haukuttaisi epärealistisilla keinoilla ajavaksi huijariksi...Originally posted by akim:
<STRONG>
Kiitokset hyvästä trailbraking-selvityksestä Wilpurille.
Trailbraking lipsahtaa helpohkosti tailbrakingiksi. Tällä tarkoitan sitä, että autoa käännetään mutkassa jarrun avulla. Jarrubalanssi säädetään tarkoituksellisesti takapainoiseksi jolloin sopivasti mutkassa jarrutettaessa auto taipuu helpommin sen läpi.
Epärealistista tämä on ymmärtääkseni sen takia että tätä systeemiä ei oikeasti käytetty. Ilmeisesti se ei olisi ollut käytännössä käyttökelpoinen esim. takajarrut saattaisivat kuumentua liikaa tai se ei oikeasti ollut nopeampi tapa ajaa. Jarrujen lämpöjä ei gpl valitettasti mallinna.</STRONG>
Originally posted by - Igor -:
<STRONG>
Jos ei ole jo selvinnyt, niin GPL:ään on rutkasti epävirallisia grafiikkapätsejä... mm. jfcarset, johon on kerätty parhaimpia 'uusia' autoja: http://jfcarsets.cjb.net/
- Igor -</STRONG>
Hyvältä näyttävät radasta riippumatta nuo uudet tekstuurit, eikä vaikuttanut ainakaan meikäläisellä GPL:n pyörimiseen (P3-733/TNT2). Ja backuppien ottamista kannattaa kyllä harrastaa aina ennen uusien pätsien asentamista...Originally posted by E. Tuhero:
<STRONG>Tuohon http://jfcarsets.cjb.net/ ei taida kuulua vielä näitä http://www.btinternet.com/~marc.kasairoyal/TrackUpdates Kyseessä on lähinnä 16 bittisiä asvaltti ja nurmikko tekstuureja,ite en oo kaikkia testannu, mutta ainakin nyrrelle ja mosporttiin saa nuilla kummasti lisää näköä.
Legendscentral-forumilla joku oli kohdannut ongelmia noiden kanssa, joten varmuuskopiointi ei ole pahitteeksi.
</STRONG>
Just noi vanteet aiheuttaa meikäläisellä eniten tahmaamista. JFcarsetin mukana tulee bat-filu jolla saa näppärästi vaihdettua sitä etäisyyttä jolla nuo 3D-vanteet näkyvät... kannattaa kokeilla. Ja onhan niistä vanteista ne medium-versiotkin (tjsp).<STRONG>
Noissa kaikissa grafiikka-päivityksissä on se paha puoli että konetehoa vaaditaan enemmän.. siksi ite en noita hienoja autoja edes käytä =(
Jos jaksais perehtyä enemmän noihin jfcarsetin päivityksiin, vois asentaa vain esim kojelaudan ja vaikkapa renkaiden vanteet, jos se sitten ei tahmais niin kovasti.
</STRONG>